1

Onderwerp: pasta met slagroom

Ikl ben gisteren naar de Aldi geweest voor de potten met pasta. Nu had ik verzonnen om de witte chocolade pasta te mengen met wat slagroom en kleine stukjes noot. Is er iemand die weet of de pasta wel te mengen is met slagroom?

2

Re: pasta met slagroom

sorry hoor, ik heb geen idee, maar ik dacht huh, pasta met slagroom, pasta met pesto, pasta bolognese, pasta carbonara, maar pasta met slagroom, yuk.

3

Je hebt gelijk hoor maar ik ging er vanuit dat na de berichten over de nougatpasta bij de Aldi iedereen wel wist wat ik bedoelde.

4

NATUURLIJK WIST IEDEREEN WAT JE BEDOELDE, zelfs ik, maar ik vind mezelf altijd zo grappig, en kon het niet laten om dit te schrijven

Hahaha!

(sorry voor mijn compleet nutteloze bijdrage)

6

monique53 schreef:

sorry hoor, ik heb geen idee, maar ik dacht huh, pasta met slagroom, pasta met pesto, pasta bolognese, pasta carbonara, maar pasta met slagroom, yuk.

dat was ik nu ook aan het denken: doe mij maar pasta pesto :D

7

En dan nu: antwoord op je vraag ;) :lol: Ja hoor volgens mij moet dat kunnen, maar dan zou ik eerst de pasta door de slagroom mengen (evt eerst verwarmen om het makkelijker te maken) en dan goed af laten koelen in de koelkast en dan pas stijfkloppen.

(En ook ik dacht eerst (expres) aan die andere pasta hoor!! HAHA)

If life gives you lemons, make lemoncurd.

8

oke, dit onthou ik voor de volgende keer een gewaarschuwd mens telt voor 2
ik zal proberen me door jullie niet meer in de maling te laten nemen. Maar nog wel bedankt voor de tip het is jullie vergeven hoor.