Onderwerp: butter brea en griene tsiis... ik bin Pietje en kom ut fryslan
A goeie!
Ik ben dus Pietje Westra en kom uit Friesland. Ik woon samen met mijn mijn Harm en zoontje Andries (bijna 2 op 19 feb.) in Kootstertille. Ik zit al een hele tijd op dit forum dus het wodt wel tijd dat ook ik mij efkes voorstel. Ik ben 25 jaar jong/oud! Mijn eerste taart heb ik vorig jaar voor Andries zijn eerste verjaardag gemaakt en sinsdien net als iedereen hier bijna verslaafd aan al die mooie taarten en hebbedingen. Heb nog niet heel veel taarten gemaakt hoor. Maar ga nu deze week weer een taart maken. ik dwaal af, zou me even voorstellen! Ik werk in de gehandicaptenzorg. Ik ben daar begonnen met vakantiewerk en nooit weer weg gegaan. Deze zomer zit ik dus al tien jaar in de gehandicaptenzorg. Jaah ik was nog erg jong! Ik doe dit altijd nog met heel veel plezier en liefde. Mijn clienten zijn mijn tweede gezin! ik werk 24 uur in de week. En heb dan natuurlijk mijn twee kerels nog. (twee kinderen hahaha) Dus drukte genoeg. Ook ga voor mij plezier te biljarten. Dat is 1x in de 14 dagen. We hebben dan een heel gezellig kletsgroepje en noemen ons dan ook de k(l)etsters. Af en toe zitten we zo gezellik te klessebessen dat het biljarten erbij blijft! En dan heb ik de familie nog, die is heel groot, dus tja die contacten moet je ook onderhouden nou? Bakje leut hier en een bakkie leut daar. Dus de week is altijd te kort voor me.
Ik ga maar niet beschrijven hoe ik eruit zie, want ik verander nogal gauw eens van haarkapsel en kleur, dus dat is geen doen. Moet ik om de zoveel tijd dit verhaal updaten. Nou nu alweer een heel verhaal. Nou dit ben ik dus zo'n beetje
Oant sjen
leafs fan pietie