Onderwerp: Ming Ming
Het eendje van Wonder Team, naar eigen ontwerp van degene die de taart heeft besteld; gevuld met bbroom met mandarijntjes en abrikozenjam

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ming Ming
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het eendje van Wonder Team, naar eigen ontwerp van degene die de taart heeft besteld; gevuld met bbroom met mandarijntjes en abrikozenjam

Ken de serie wel,de cavia,het eendje en de schildpad die op weg gaan in hun bootje om andere dieren te redden(wij zijn al onderweg in een snelle boot,ooh wonderteam),leuk gedaan,hij is sprekend.
Wonderteam, wonderteam, uw hulp in nood.....
Leuk zeg. Een hele mooi Ming Ming.
mooi gedaan 
Mooie taart.
leuke taart
mijn dochter is helemaal fan van het wonderteam dus staat er bij ons ook een wonderteam taart op de planning voor 5 maart dus wordt vervolgd
Haha wat een grappig beestje, leuk gedaan
Hij is leuheuk!!
leuk!!!
Ja leuk hoor!
Hij is geweldig, vanmorgen kwam hij nog op tv......zo strak ook!
Dit is Heftig zeg....
Gave taart, mijn dochtertje kan er ook geen genoeg van krijgen, van Wonderteam, erg leuk!
Heel leuk!!
lijkt sprekend!!!
leuke taart
mijn dochter is helemaal fan van het wonderteam dus staat er bij ons ook een wonderteam taart op de planning voor 5 maart dus wordt vervolgd
Mijn zoontjes zijn er ook weg van, wordt jij ook al gek van dat liedje het blijft de hele dag in je hoofd zitten hahahaha
Mooie taart trouwens!
Ja, die kids van mij vinden dat ook super 
Je taart is heel erg leuk!
Wat een leuke taart en zo leer ik nog eens wat! Ik dacht dat het Ling Wing was 
Ik ken ming ming niet maar hij ziet er leuk uit.
Wat een lief puzzeltje
ellen007 schreef:leuke taart
mijn dochter is helemaal fan van het wonderteam dus staat er bij ons ook een wonderteam taart op de planning voor 5 maart dus wordt vervolgdMijn zoontjes zijn er ook weg van, wordt jij ook al gek van dat liedje het blijft de hele dag in je hoofd zitten hahahaha
Mooie taart trouwens!
ja ik wordt er ook helemaal gek van
het enigste jammere vindt ik dat er in nederland niks te koop is van wonderteam
leuk!!!!!!!!!!!!
Heel leuk!!
Hier zijn ze er ook weg van!!
Groetjes van Jacqueline
Wat leuk dat je zo op de wensen van de cli
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ming Ming