1

Onderwerp: hoe maak je die reliefjes in de taart??

Zo daar ben ik weer eens! Ik mag binnekort een kleine bruidstaart voor mijn oom en aanstaande vrouw maken. Ik zie vaak op alle mooie taarten op de zijkanten van die reliefjes. Hoe doe je dat?? Met zo'n matje of met iets anders???

groetjes pietie

'Je kunt op geen enkele manier een perfecte moeder zijn, maar wel op duizenden manieren een goede moeder zijn.' (Jill Churchill)

2 Laatst bewerkt door sjakkie40 (27-01-2009 14:36)

Re: hoe maak je die reliefjes in de taart??

je kunt er van alles voor gebruiken waar een relief inzit. bijvoorbeeld de placemats en antislipmat voor lades van ikea...

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

3

of gewoon de matten en rollers die te koop zijn in de webshop
:D

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

4

Bij hobbywinkelkels kan je ook veel reliefmatjes kopen.

5

bedankt hoor! Maar nog even een vraagje. Ik zie dan op taarten dat ook wel alleen de zijkant de reliefs hebben. Doe je dit dan vantevoren of als je de taart al hebt bekleed??

'Je kunt op geen enkele manier een perfecte moeder zijn, maar wel op duizenden manieren een goede moeder zijn.' (Jill Churchill)

6

Ik weet niet welke taart je in gedachten hebt? misschien even een plaatje plaatsen dan kunnen we wel zien wat het handigste is.

Mijn website: Presentaart

7

Hallo, dat had ik ook in gedachten maar ik kan nu nergens meer een taart vinden met wat ik bedoel!!! grrrr grrrr In ieder geval bedankt voor de reactie's. Ik ga wel ff omklooien, ach oefening baart kunst....

8

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2093

Bedoel je zoiets?

9

sorry voor de late reactie, was het weekend aan het werk! Maar dat bedoel ik dus!! 
Dus vertel, vertel vertel......

10

Hier ben ik weer.
heb de link ff aangeklikt. doen jullie die vormen alvorens op het fondant/marsepein of pas als je de taart hebt bekleed??? omdat er staat dat de taart zacht is en dan moeilijk is te bedrukken. ik hor het graag van jullie

leafs fan pietie

11

hoi lees dit topic mee,waar is de taart van gemaakt biscuit of cake??