Onderwerp: Bakjes, Kommen enz alles de oven in!
Hihihi... Heb allerlei bakjes, kommetjes etc met mix in de oven gegooit.. Ben benieuwd of het lukt (en of het niet breekt)
I'll keep you posted!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bakjes, Kommen enz alles de oven in!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hihihi... Heb allerlei bakjes, kommetjes etc met mix in de oven gegooit.. Ben benieuwd of het lukt (en of het niet breekt)
I'll keep you posted!
Als het dan maar niet van plastic is, zal het wel meevallen denk ik.
Ben benieuwd.
zo stond ik ook van de week met een glazen schaal in mijn handen en vroeg mezelf af, of ik daarin ook kan bakken.... (arcuisine)
Alles kwam er gelukkig heel uit...! Heb nu allemaal schattige vormpjes... Zal er snel iets van maken en ze in de parade zetten..
Hihih, hoe herkenbaar.
Ik kijk ook steeds vaker in kastjes of het niet toevallig in de oven kan
Hallo, Ik ben net nieuw op het forum en ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met de blanda schaaltjes van Ikea om in te bakken? Kan ik beter de glazen of metalen schalen gebruiken?
Hallo, Ik ben net nieuw op het forum en ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met de blanda schaaltjes van Ikea om in te bakken? Kan ik beter de glazen of metalen schalen gebruiken?
ik zou je aanraden de RVS uitvoering te nemen
Ik heb de metalen van ikea 12 en 20 cm. , en de glazen van action12 en 25.
Gaan allebei prima, behalve de metale bol van 20 cm.
Die lukt me of niet goed gaar, of hij wil er niet heel uit komen.
Maar dat zal wel aan mij liggen, hoor daar verder niemand over.
Glazen gaan iets langzamer, dus iets langer in de oven, maar komen er net iets mooier uit, vind ik dan.
Van Ikea zijn wel mooier bol, dan van action. Ook 2 keer zo duur.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bakjes, Kommen enz alles de oven in!