Re: Mijn eerste geboetseerde nijntje
erg leuk gemaakt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste geboetseerde nijntje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
erg leuk gemaakt
Super taart!
Ik had graag wat meer foto's gezien van de zijkant maar helaas staan ze niet op je site
Wat een leuke taart! Hoe heb je die plukjes gras gemaakt. Zie dat hier op het forum vaker voorbij komen maar weet niet hoe het gedaan wordt.
gave taart, echt een schatje!!!!
Ik vind haar superleuk,mooi gedaan en snuffie is ook zo'n leuk hondje.
Wat een leuke taart! Hoe heb je die plukjes gras gemaakt. Zie dat hier op het forum vaker voorbij komen maar weet niet hoe het gedaan wordt.
Heb inmiddels net mijn sugarshaper binnen, maar deze sliertjes heb ik met een knoflookpers gedaan. Stukje persen, met een (niet te scherp) mes snijden zodat ze ook aan elkaar plakken en dan op de taart zetten. Probeer maar eens, stelt niet zoveel voor hoor!
Ohhh....wat schattig! Prachtig geboetseerd!
Wat een super leuke taart!!!! Heel mooi gemaakt en heel origineel zo!!!
Suzanne72 schreef:Wat een leuke taart! Hoe heb je die plukjes gras gemaakt. Zie dat hier op het forum vaker voorbij komen maar weet niet hoe het gedaan wordt.
Heb inmiddels net mijn sugarshaper binnen, maar deze sliertjes heb ik met een knoflookpers gedaan. Stukje persen, met een (niet te scherp) mes snijden zodat ze ook aan elkaar plakken en dan op de taart zetten. Probeer maar eens, stelt niet zoveel voor hoor!
Bedankt, ga het zeker proberen.
`Wat een schitterend taartje!!
Heel leuk. Mooie Nijn en de rest ziet er ook super uit.
Wat een gezellige nijntjes taart, mooi geboetseerd, vrolijk van kleur.
Prachtig!! Dat heb je goed gedaan
Ik vind je kleur ook erg mooi!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste geboetseerde nijntje