26

Re: Ik had ook nog wat gemaakt.....

Keetie schreef:

wat raar/ grappig, ik heb vannacht gedroomd over hoe ik een pokemon taart voor mijn neefje zou maken, ik had gedroomd dat ik de flappen eens wilde maken en dus uit die flappen een pokemon bal zou komen. en dan vond ik het logisch dat de ondertaart dan groen/gras zou zijn.. en wat zien ik.. JIJ DENKT HETZELFDE!!! ik zit echt met open mond te kijken :Y Maar nu ga ik vannacht eens nadenken wat ik dan zal gaan doen.. :D
Mooie taarten verder!

Hoe was het ook alweer ????  Great minds, think alike ......:D:D:D

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

27

Moooi gemaakt hoor!

28

Micky schreef:
Keetie schreef:

wat raar/ grappig, ik heb vannacht gedroomd over hoe ik een pokemon taart voor mijn neefje zou maken, ik had gedroomd dat ik de flappen eens wilde maken en dus uit die flappen een pokemon bal zou komen. en dan vond ik het logisch dat de ondertaart dan groen/gras zou zijn.. en wat zien ik.. JIJ DENKT HETZELFDE!!! ik zit echt met open mond te kijken :Y Maar nu ga ik vannacht eens nadenken wat ik dan zal gaan doen.. :D
Mooie taarten verder!

Hoe was het ook alweer ????  Great minds, think alike ......:D:D:D

:lol: :cool: :lol:

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

29 Laatst bewerkt door linda1 (04-02-2009 09:13)

Micky schreef:
linda1 schreef:

Hele gave pokemon, mooi gemaakt. Je parelsnoer bij de harttaart vindt ik ook supermooi, je taart trouwens ook hoor. Maar hoe heb je dat parelsnoer zo prachtig "echt" gekregen?

Het "parelsnoer" is gemaakt van onvervalste colaballen :D:D:D:D:D gekocht bij Jamin :Y:Y

Colaballen, is dat weer nieuw, nog nooit van gehoord!

30

linda1 schreef:
Micky schreef:
linda1 schreef:

Hele gave pokemon, mooi gemaakt. Je parelsnoer bij de harttaart vindt ik ook supermooi, je taart trouwens ook hoor. Maar hoe heb je dat parelsnoer zo prachtig "echt" gekregen?

Het "parelsnoer" is gemaakt van onvervalste colaballen :D:D:D:D:D gekocht bij Jamin :Y:Y

Colaballen, is dat weer nieuw, nog nooit van gehoord!

:nooo is niet nieuw hoor.....

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

31

Mooie taarten weer!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl