1

Onderwerp: waar setje kleur??

Wie weet waar ik het beste een setje met kleurpoeders kan aanschaffen?? ik zoek dus echt  een setje met verschilldende kleuren.. tips graag of waar heb je het vandaan..
alvast bedankt

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: waar setje kleur??

Wat dacht je van de webshop.. hiernaast zie je die staan ;)

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

jjaaaaa...maar daar hebbenze geen setjes met kleurtjes..   ik heb alles al  leeg gekocht hahaha

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

poeders bedoel ik he...
of ben ik nu zo kippig zou kunnen hoor ;)

5

Ooow bedoel je poeders hihi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
sorry ben beetje melig..maar klopt die bedoel ik... had ze gistern op en andere site gevonden maar waren uitverkocht...dus vandaar mijn vraag waar julie het vandaan halen....

7

Anders stel je je eigen setje samen?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

dat is ook een optie natuurlijk!!!!