Re: G
Hij is echt super geworden,leuk al die frebeldingen erbij en ook zo klein,top gedaan.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Hij is echt super geworden,leuk al die frebeldingen erbij en ook zo klein,top gedaan.
hoezo bijna??????????????????????? Hij is prachtig! Zonde om aan te snijden, en dat zeg ik niet makkelijk over een taart. Wat moet je daar veel werk aan hebben gehad!
*)
Wat ontzettend leuk! En het lijkt me ook heel erg leuk om zo'n taart te maken. Ik vind het niet "bijna" een kunstwerk...laat dat bijna maar heel erg gauw weg! Super!
groetjes Sas
Hij is echt heeeeeeel gaaf!!!!!
groetjes Colinda
Wat een super creatie heb je gemaakt. Heel gedetailleerd
Wauw, wat is dat een super originele taart, het lijkt wel of met taart alles mogelijk is!!!!!!!!!
Masch! Wat een mooie taart, zoveel details! En toch zie ik wat stipjes... op het ei, op de kastjes, de taart, cupcakes, tomaatjes
, je kon het toch niet laten!
mooi mooi mooi!!! Wat een monnikenwerk zal dat geweest zijn!!! Maar wat een resultaat!!
Masch! Wat een mooie taart, zoveel details! En toch zie ik wat stipjes... op het ei, op de kastjes, de taart, cupcakes, tomaatjes
, je kon het toch niet laten!
Hihi
Functionele stippen (net als functioneel naakt
) mocht wel 
Dank allen voor de lovende woorden, vind het echt heel leuk!!! 
heel gaaf die ga ik ff opslaan mag wel he 
daar hebben ze ook gelijk in is een kunstwerk opzich!!!!!!!!
Wow, knap gedaan zeg!
Wat heb je deze taart ongelooflijk leuk bij elkaar gefrunnikt, Mascha!
Je was helemaal in 'the mood' met je potten en je pannen en het food (en dat rijmt
!)
G
Oh, nog zo'n leuke!!!! Krijg meteen weer zin om alles te pakken!!!
Geweldig!!Super gemaakt!!
Stiploos! Wat leuk bed8 en gemaakt! Fantastische boetseerseldingtjes. Leuk leuk leuk
Hij is onwijs leuk,mooi en lekker veel om naar te kijken.
Helemaal top!!!!
Super gaaf.
Prachtig gedaan. Net echt
Wow! Die is echt superstrak