Re: De grote....BOB!!!....met stip op tien!
echt super knap!!
Prachtig gemaakt allemaal! Heerlijk altijd die B de B taarten! Fantastisch al die details!
Groetjes.... Constance :) voor leuke 3D workshops
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De grote....BOB!!!....met stip op tien!
echt super knap!!
Prachtig gemaakt allemaal! Heerlijk altijd die B de B taarten! Fantastisch al die details!
Hij is super! Nog maar 3 weken bezig, poehee.......
Het is echt net alsof er speelgoed op staat, zo goed geboetseerd! Daar is heel veel tijd in gaan zitten! Ook in de cc's
Ik vind de bolletjes ook prachtig, supermooie roosjes
wat ontzettend knap! ben benieuwd wat we no meer van jou kunnen verwachten!
Zo hee, wat superknap zeg!! Mooi gedaan hoor.
Niet non stop maar dat scheelt niet veel tussen mijn eigen werk en het huishouden door wel tot 3/4 uur s'nachts heel de week.
3 weken???? heb je non-stop 24 uur per dag door geploeterd??
MOOI!!!
Wat een overwelgende complimenten .
Ben helemaal trots!!!
Jij bent de nieuwe WENDY!!!!!!!!Ga zeker door want jij bent ecnt een natuur talent
groetjes
sweet dreams
Wat een leuke taart en wat een boel dingen erop,gaaf gedaan hoor,je zoon zal er heel erg blij mee zijn geweest,top gedaan.
Nou zeg, dit na 3 weken?!?!?
Ga alsjeblieft door met taarten maken, want dan heb je echt wel talent hoor!!! Proficiat, je hebt hier echt een knappe prestatie neergezet hoor!!! Echt petje af! 
wauw super gaaf 
hij is echt heel gaaf geworden joh..
mag je zeker wel trots op zijn en ik vind het ook echt super leuk dat je iedereen gemaakt heb.. hahaha echt helemaal top zijn allemaal goed gelukt..
Geweldig juh!!!! Duidelijk een gevalletje van oefenen niet voor nix geweest!!! Pr8ig!!!
Drie weken bezig???? Tjeee.... Echt helemaal geweldig! Alles!

Snel even kijken hoor, naar aanleiding van je mailtje!! Ik had het in je andere topic al gezegd, maar nu ook even hier: ik vind het echt een topprestatie!!!!!!!!!!! Super goed gelukt. Ik buig heeeeeeeel diep voor je, dat je dit neerzet na 3 weken "oefenen"! Ik heb maar
KARAMBAAA!!! En jij bent nog maar net begonnnen...? ben nu al benieuwd wat je over een jaar maakt!! Fantastisch!!
Je blijft kijken naar deze taart!!
briljant!
SUPERGAAF...:thumb:
En dat na 3 weken....ben benieuwd wat jij over een paar maanden maakt...:lol:
Geweldig gemaakt.....
heeeel erg gaaf! knap gedaan
APPLAUSE!!!!
Errug mooi zeg! Super gedaan!
Geweldig na 3 weken en dan zo een taart maken!!!
Ben zwaaaaaaaar onder de indruk!!!! Complimenten alom!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De grote....BOB!!!....met stip op tien!