26

Re: de taarten van vandaag

Ondanks dat het, nog steeds, niet jouw ding is, zijn het mooie taarten!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

27

ik vind ze ook heel mooi, met mijn eigen taarten zie ik ook dingen wat me niet zint, dan denk ik het moet anders, of het lijkt niet, terwijl de klant helemaal blij is en die de fouten gelukkig niet zien!

ik denk wij als taartenmaaksters dat het heel anders ligt

maar ik vind hem heel mooi !!

28

Ik vind ze ook goed gelukt hoor!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

29

Ik zie alleen maar mooie taarten van jouw!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

30

Voor iemand die niet van puzzelen houd vind ik ze super hoor!! :Y

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

31

In vergelijking met je andere taarten kan ik me voorstellen dat je niet tevreden bent, hoor Kwebbeltje. Het ziet er wel heel statisch uit allemaal. Maar ja, de klant is koning!! En volgende keer gewoon weer lekker je eigen ding doen!

Neemt niet weg dat je ze echt ontzettend strak gepuzzeld hebt. Daar kun je toch echt wel tros op zijn!

P.S. Even heel persoonlijk nieuwsgierig vraagje: Waarom zeg je eigenlijk ja tegen opdrachten die je niet leuk vindt? Als ik het me goed herinner doe je dit uit hobby, toch niet als inkomsten. Of vergis ik me?

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

32

Cakes by Petra schreef:

P.S. Even heel persoonlijk nieuwsgierig vraagje: Waarom zeg je eigenlijk ja tegen opdrachten die je niet leuk vindt? Als ik het me goed herinner doe je dit uit hobby, toch niet als inkomsten. Of vergis ik me?

daar heb je wel gelijk in, het is een hobby. ten eerste vind ik het zielig om nee te zeggen als mensen zo enthousiast zijn. ten tweede denk ik dan dat ik het niet leuk vind omdat ik het nog niet zo goed kan. dus hoe vaker ik het doe, hoe handiger ik er in wordt (hoop ik) en het dan misschien ook wel leuker gaat vinden. ik vind puzzelplaatjes namelijk wel heel leuk om te zien. dat wil ik gewoon ook kunnen zeg maar, ik kan het niet uitstaan als ik iets wel wil kunnen, maar nog niet kan. als ik iets echt niet zie zitten of het lijkt mij helemaal niet leuk, dan doe ik het ook niet hoor. het is ook niet zo dat ik puzzelen helemaal niet leuk vind, maar gewoon minder leuk als de vrijere taarten...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

33

Erg mooi,

Groetje,
Toetje