Onderwerp: hartje
Vandaag voor het eerst geprobeerd om kleine roosjes te maken van marsepein. Uiteraard hoort daar een taartje bij:P
vulling is botercreme en choco mouse

Nee hoor dokter, ik ben niet ziek... ik ben gegrepen door het "Taartvirus"
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag voor het eerst geprobeerd om kleine roosjes te maken van marsepein. Uiteraard hoort daar een taartje bij:P
vulling is botercreme en choco mouse

lief hoor, mooi gedaan!!
Mooi gedaan, hoe heb jij die kleur gemaakt? Ik heb een vraag gekregen voor een taart met blauw-paarse rozen erop. Deze kleur is heel mooi.
prachtig 
Schitterend! En wat een dunne rozenblaadjes zeg! Zo heb ik het nog niet voor elkaar gekregen helaas... (maar daar wordt aan gewerkt;))
Mooie roosjes hoor en zo een leuk taartje geworden, ben ook nog niet aan roosjes maken maar staat ook op mijn to-do lijstje
(met nog veel andere:) )
Mooie roosjes hoor en zo een leuk taartje geworden, ben ook nog niet aan roosjes maken maar staat ook op mijn to-do lijstje
(met nog veel andere:) )
Mooie roosjes.
Mooi!!
Mooi gedaan, hoe heb jij die kleur gemaakt? Ik heb een vraag gekregen voor een taart met blauw-paarse rozen erop. Deze kleur is heel mooi.
ik had nog een flesje met vloeibare blauwe kleurstof staan .dit heb ik met maizena en poedersuiker tot een dik papje gemengt en daarna pas door mijn marsepein. Heel klein beetje kerstrood erbij et voila.
zou gewoon es proberen om een klein stukje met blauw en rood te mengen, of eventueel blauw met roze
lief taartjemet die mooie roosjes!
Hij is leuk! Erg mooie roosjes
schatjes van roosjes!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hartje