Re: Mijn 1e bruidstaart/ winterthema..
Zo zeg! Zelfs de aansnijdtaarten zijn kunstwerken geworden 
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn 1e bruidstaart/ winterthema..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zo zeg! Zelfs de aansnijdtaarten zijn kunstwerken geworden 
Helemaal leuk en echt mooi winters,top.
Erg mooi, en koele kleuren zo.
Vraag me alleen af hoe je toch zo'n topsy taart aansnijdt ???
Hoe doen jullie dit trouwens met stapeltaarten, afstapelen ter plekke of dik karton ertussen en scherp mes in de handen hebben ???
Die is heel mooi geworden, supertopper!
@Roanna
Ik ben blij dat ik de taart niet hoef aan te snijden!!
Nee hoor ik zet elke taart op een eigen kartonnetje. Zodat het makkelijker is met aansnijden... om bijvoorbeeld de taarten te ontmantelen...vervolgens geef ik op een briefje een overzicht van waar alle dowels zitten. Met degene die hem ging aansnijden heb ik dit bij aflevering doorgenomen. Op feestlocaties zijn ze het wel gewend om bruidstaarten te snijden... Alleen nog even vermeld dat het handig was om rekening te houden, bij de verdeling met het hoogte verschil... tsja.. het lijken mij ook lastige taarten om op een feest aan te snijden... vandaar dat ik de TT niet uitbundig scheef heb gemaakt... En ook niet heb teruggesneden zoals Lindy Smith... Dat vind ik er wel veeel leuker uitzien... maar.... hoe veel porties verlies je dan wel niet van je taart??.. Ik blijf het lastig vinden...
Oow wauw wat mooi zeg.
Wat een prachtige taarten!!
Erg mooi!
Heel erg mooi, zowel je stapel als de snijtaarten. Je topper is ook prachtig
.
Die stress is precies de reden dat ik niet meer voor anderen (vreemden) wil bakken, ik beleefde er totaal geen plezier aan en dat is natuurlijk wel de bedoeling
.
J
Mooie kleuren en een mooi design, vind het een prachtige taart!
zo dat ziet er goed uit 
zo zeg die ziet er goed uit:thumb:
Heb je de topper zelf gemaakt?? ik moet voor mijn moeder een bruidstaart maken en deze lijkt me zo leuk:Y
prachtige taart en wat een mooie kleur blauw.
heb een vraagje de 2 taart van je stapel heb je die bloemen met een cutter er ingedrukt??is het een bischuit kapsel of cake lees bij beschrijving van de cutters dat dat niet kan in bischuit gebak?
Jeejjj..........pr8ig pr8ig!!!!!!
chique de friemel zeg, met een leuke winterse kleurencombi!
@denisjuh
de topper is zooo simpel te maken!! Fondant me Tylose in een lange rol gerold, en in een hartvorm te drogen gelegd en de hartjes op draad natuurlijk heel simpel... maar toch effect..
@marietje-18
Het is op de foto inderdaad helaas niet goed te zien... maar het is de sneeuwvlok uitsteker (plunger)(dat wilde de bruid graag) op de foto ziet het er niet zo leuk uit... maar in het echt gaf het een super effect.. Ik gebruik inderdaad, altijd cake. Direct na het bekleden met fondant de imprints gemaakt. Je moet (vooral op deze droge dagen...) alleen snel werken... voordat je fondant al begint in te drogen....
o ja......daar zit wat in! Thanx!!!
Super mooi!
ik vind hem geweldig!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn 1e bruidstaart/ winterthema..