1

Onderwerp: Welke goudpoeder???

Ik wil graag "gouden" sieraden maken, maar weet niet welke goudpoeder ik daarvoor nodig heb. In de webwinkel hebben ze verchillende soorten....

Welke geeft het mooiste resultaat??

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

2

Re: Welke goudpoeder???

Op zich maakt het merk goudpoeder  niet zoveel uit hoor, hoewel ik de pastel gold zelf wel mooi vind. Maar ik dust of verf net zo makkelijk met nog een oud potje van SK of de goud van Wilton. Wel zorgen voor een licht goudgele ondergrond, dat heb je het mooiste effect :Y

Ga je ook een keer wat showen, Annelies? Ik denk stiekem dat het best mooi is wat je ondertussen maakt ;) Of ben ik nou erg brutaal?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3 Laatst bewerkt door Annelies (02-02-2009 23:05)

Brutaal? Nee hoor Marianne; ik ben zoooo ontzettend blij dat je "bijna" alles leest en iedereen bijstaat met een advies of opmerking!! Je weet nog niet half hoe blij! :Y

Maar je hebt wel een beetje gelijk....ik ben sinds een maand of drie hele dagen (en vaak de halve nacht...) achter de computer om alles wat er via het Internet te leren valt over taarten en ben veel aan het uitproberen.

Ik hoop over een paar weken zover te zijn dat ik mijn eerste taartje kan showen, alhoewel ik dan eerst heeeel goed de topic over het plaatsen van een foto zal moeten bestuderen, want van computers weet ik niet zoveel...;)

Maar ik ben je echt heel dankbaar voor alle hulp die ik van je krijg (en van de andere forum-leden!!) Ik zou niet weten waar ik het anders zoeken moest....

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

4

Meid, ik heb ook geen verstand van computers maar volg de instructies op het forum over het plaatsen van foto's en het lukt van zelf!!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

5

maar Annelies moet nu eerst maar eens een taart gaan bakken!! Go girl, je kunt het best!!!
het versieren zal voor haar maar een peuleschil zijn.... (schat ik)

Groetjes, Dorothea.