1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (02-02-2009 18:01)

Onderwerp: de taarten van vandaag

en nee, ik ben weer niet echt tevreden, sorry. zoals jullie weten vind ik puzzelen helemaal niet zo leuk. het gaat mij gewoon niet zo goed af, daarom vind ik het ook minder leuk denk ik. gelukkig lijkt het wel en zal de aanvrager (dezelfde als van de bruistaart) er denk ik best wel blij mee zijn. ik maak liever de meer vrije taarten. nu kreeg ik de kleurplaten zelfs aangeleverd met daarom de vullingen (das logisch natuurlijk) maar ook de omschrijvingen hoe het precies moest worden. geen ruimte meer voor wat vrijheid. ben er in totaal incl. bakken vandaag zo'n 6 uur aan gewerkt, de puzzels had ik gisteren al gemaakt voor het grootste gedeelte, vandaag dus de taarten gemaakt en verder afgepuzzeld. de kleuren zijn in het echt iets feller dan op de foto...

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21328602/353436963.jpg
deze taart is gevuld met een aardbeiencreme en lemoncurd (vond het een rare combi maarja de klant is koning, heb ff stiekum geproefd en het kan wel...)

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21328602/353435465.jpg
deze is gevuld met een chocoladecreme en aardbeienjam

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: de taarten van vandaag

Wauw, het is er echt niet aan te zien dat je niet graag puzzeld, ik vind ze beide super mooi gedaan!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

3

voor iemand die liever de vrije hand heeft en niet zo graag puzzeld vind ik ze helemaal toppie geworden.

Groetjes Sabina

4

Zien er allebei netjes uit.

5

heel mooi gepuzzeld en mooie kleuren :)

6

wat een leuke taarten , mooi gemaakt!

7

hahaha, ik vind je verhaal net zo fantastisch als je taarten. Ziet er echt super uit hoor!

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
kijkje in ons fotoalbum:  http://tiptoptaartje.mijnalbums.nl/

8

Altijd lastig als je geen eigen inbreng meer hebt, maar vind het 2 mooie taarten geworden!

9

ze zijn wel super strak.. ook de puzzels..

vergeleken hierbij zijn puzzels echt een rommeltje :D ( en ik heb d'r nog maar 2 gemaakt die nog niet eens een taart hebben hahaha )

Maar ik snap je frustratie.. puzzelen is ook niet mijn 'ding' :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

10

Ik vind ze prachtig gepuzzeld. Zie niet op de foto wat er niet mooi aan is. Ben je niet te kritisch??

11

Helemaal leuk geworden en het lijken me ook nog lastige puzzels!

12

ze zien er goed uit hoor ik vind ze heel leuk

13

Het zijn wel hele leuke plaatjes, dus ik kan me voorstellen dat een opdachtgever het graag zo wil. Wel een beetje jammer van je creatieve vrijheid inderdaad. Volgende keer kijken  of je d'r kan overhalen in een geboetseerde taart? Of vind je daar ook niks aan :lol:
Maar ze zijn weer supermooi hoor, ze zijn er vast heeeel blij mee!

Groetjes, Marjolein
Wil je mijn taartjes bekijken? Klik dan hier!

14

Ik weet niet waarom je zelf niet tevreden bent, want dat zou je absoluut moeten zijn met deze twee taarten :Y. Ze zijn geweldig goed gepuzzeld en superstrak geworden:Y.
Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je zo'n strak geregiseerde opdracht niet leuk vind, dat lijkt me ook niets :s.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

mooi hoor... ik stem voor vrijheid!!!

16

beide mooie taarten. en mooi, netjes gedaan! toppie :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

17

Superleuke poohtaarten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

18

Leuke taarten!!

Groetjes Willy

19

Leuk hoor.

Groetjes, Elly

20

ik vind ze mooi hoor!
ondanks dat je niet van puzzelen houd, heb je het heel mooi gedaan :D

groetjes José

21

hmmmmm... nou dank jullie wel voor de opbeurende woorden. waarschijnlijk kijk ik gewoon anders tegen mijn eigen werk aan dan de meesten van jullie.... ik ben er ook niet ontevreden over (al zie ik wel mijn minpuntjes en foutjes) maar ik kan er ook niet helemaal happy van worden wat ik met de vrijere taarten wel kan hebben...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

22

Nou, ik vind ze dus ook mooi, lekker rustig gehouden maakt het juist zo mooi.

Enne dat puzzelen zit je toch wel in de vingers :thumb:

Groetjes Margreet

23

Ze zijn hardstikke leuk,niet te streng voor jezelf zijn hoor!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

24

Erg leuk geworden hoor deze pooh taarten. Hou ook wel van wat vrijheid.
Alleen bij een creatieve blokkade is het wel lekker om een "strakke" opdracht te hebben.

Groetjes Suzanne.

25

Ze zijn erg strak gemaakt! Ik vind ze wel mooi, zeker de plaatjes :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com