1

Onderwerp: jaja....en nu

Hallo allemaal,
Ik ben Barbara en ben helemaal enthousiast als ik naar jullie taraten kijk. Zelf heb ik nooit een

2

Re: jaja....en nu

Welkom :)
Besteed je eerste taart-uren gewoon lekker aan de FAQ, de how to's en de taartenparade (via de zoekfunctie op cars zoeken) en je zult een schat aan info vinden. Waarschijnlijk zelfs z

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Hey Barbara, welkom op dit gezellige forum! Gaat vast goed komen met die cars-taart, er is hier zoveel over te vinden!
Ga zitten met een homp rode fondant/marpsepein en een voorbeeld en leef je uit.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Bedankt voor jullie motiverende woorden!!
Is het nu vestandig om zelg de biscuit te maken of dit te kopen hier?
Oja...en de marsepein....zelf kleuren zo ja waarmee??? zo nee...dan moet ik wel veel kleurtjes hebben he!!!!
Kan ik trouwens gewoon de taart vullen met chocola....sorry voor al mijn vragen, maar ik zie door de bomen het bos nog niet!!!

Gr. Barbara

5

Welkom :)

6 Laatst bewerkt door marietaarterie (02-02-2009 19:43)

Barretje schreef:

Bedankt voor jullie motiverende woorden!!
Is het nu vestandig om zelg de biscuit te maken of dit te kopen hier?
Hier kopen, duurt een aantal dagen verzendtijd... Dus als het al snel is zou ik `m zelf maken, of de stoute schoenen aantrekken en naar de plaatselijke bakker gaan en om moscomix vragen... Voor een taart van 20cm doorsnee heb je 250 gram nodig. Dus kilootje heb je genoeg om te proberen (op www.keetie.com staat een mooie howto)

Oja...en de marsepein....zelf kleuren zo ja waarmee??? zo nee...dan moet ik wel veel kleurtjes hebben he!!!! Ik kleur altijd met de wilton kleurtjes, heb je aan een basissetje primair (rood, geel, blauw) en een zwarte genoeg, kun je alles maken. Ik weet niet waar je woont maar er zijn een heel aantal taartenwinkels in NL waar je naartoe kunt rijden om te kijken(en te vragen) wat je nodig hebt (check www.infotaartje.nl).

Kan ik trouwens gewoon de taart vullen met chocola.... Kijk ff bij recepten: vullen hier aan de li-kant

sorry voor al mijn vragen, maar ik zie door de bomen het bos nog niet!!! Geeft niet, doe wat Carin zegt, kijk lees en vraag op `t forum, maar ga vooral ook zoals Pooh zegt, gewoon proberen! `t gaat je vast lukken!!

Groet, Marieke

Gr. Barbara

7

Welkom hier! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl