Re: Roze bruidstaart met rozen en zwanen, en nog een kleine met cc's
Heel erg mooi en knap hoe je het allemaal weer hersteld hebt! je ziet er gewoon echt niets meer van!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Roze bruidstaart met rozen en zwanen, en nog een kleine met cc's
Heel erg mooi en knap hoe je het allemaal weer hersteld hebt! je ziet er gewoon echt niets meer van!
Wat een verhaal! Maar je taarten zien er prachtig uit. Ben helemaal weg van je rozen!
Wat een stress joh!
Verschrikkelijk!
Maar je ziet er niets van hoor, hij ziet er heel mooi strak uit.
En je wit met rode taartje is ook prachtig, iets meer mijn smaak 
supermooi!
Leuk he zo'n stagiare 
Maar je taart ziet er werkelijk prachtig uit! Wat hoog ook.
En je kleine taartje is ook mooi, heel sjiek vind ik hem 
Mooiiiiiiiiiiiiiii waarmee heb je dat patroon in die witte taart gekregen? (welke roller?)
Met de 'Texture Mat Whimsy Swirl' gedaan van die andere webwinkel.
Ze zijn allebei prachtig!! Heb stiekem toch wel medelijden met je man/stagiair.... 
wooooooow even mijn mond weer sluiten Prachtig, super mooi 
oh oh.... wat een verhaal weer... maar hij is wel mooi!!
wat is dat toch met die mannen.. die van mij had als een van zn eerste bijbaantjes: chauffeur voor een banketbakker... al gauw kwam hij erachter... dat als hij snel reed...de gebakjes niet altijd meer geschikt waren voor de verkoop.... maar een groot genot voor zijn maag! wel dit vertelde hij me nadat ik hem had gevraagd of hij mn bruidstaart wilde rijden zodat ik vanaf de achterbank de schaal in de achterbak kon blijven vasthouden.... hmmmmpfff... 
Wat een prachtige, maar dan ook prachtige taarten. En ja die ongeduldige en rissige mannen ook, ik denk dat je maar een andere stagiair moet aannemen. 
Leuk zo'n stagaire....hahahaha......maar je taarten zien er ongelofelijk mooi uit en niks te zien van het "ongelukje". Voorlopig zal hij nog wel even stagaire blijven denk ik:)
ze zijn super mooi geweldig
Die stagiair van jou maakt voorlopig geen promotie! 
Ze zijn weer onbegrijpelijk mooi: ik sla die roze droom even op: niet omdat ik de illusie heb dat ook te kunnen, maar wie weet kan ik er ooit toch een detailtje ofzo van imiteren, ik vind 'm zo prachtig!!
Ik zie helemaal geen stagiaireschade aan de roze taart! Heel knap gemaakt en hersteld! Ik vind de witte met rozen erg mooi! Zelfs heeeeeeeeeeeeeel erg mooi!
Zijn het
W-A-U-W! Wat een super mooie, geweldige taarten! Allemaal!
Wat ontzettend strak (ondanks je stagiaire
:D) en wat een magnifieke rozen
. Wauw!
Wat waanzinnig mooi Caroline!
Enne wanneer is die freubelmiddag bij jou, zodat ik ook van die geweldige mooie rozen kan leren maken?! 
Ze zijn allemaal weer even prachtig! En wat een verhaal ..... de vrouwen achter 't stuur hebben de naam, maar ondertussen .......
En die rode rozen zijn inderdaad schitterend van kleur!
Zucht,wat een mooi plaatje van een bruidstaart zeg,echt superwauw en je rozen zijn prachtig en niet te streng zijn voor je stagiair he,Caroline? 
De andere bruidstaart is ook super.
Jeempie...wat een prachtige bruidstaart zeg...WAUW...en wat een spannend/stresvol verhaald zeg....pffffw....gelukkig is het nog goed gekomen met de taart...en hoe is het met de stagier???...altijd nog steeds stagier zeker 
Trouwens...die andere bruidstaart met CC's is ook schitterend!!! 
Schitterende taart! Wat een werk de rozen, maar zo mooi!
Heb jij trouwens ooit wel eens een taart zonder eng verhaal

Het zijn prachtige taarten ennuh......., wat de stagiere betreft: de eerste jaren geen promotie! 
Schitterende taart! Wat een werk de rozen, maar zo mooi!
![]()
Hoe bedoel je? 
Pooh schreef:Schitterende taart! Wat een werk de rozen, maar zo mooi!
![]()
Hoe bedoel je?
Ik kan me nog een jungletaart herinneren............
Prachtig mooi!!!!
Sweet Carolyn schreef:Pooh schreef:Schitterende taart! Wat een werk de rozen, maar zo mooi!
![]()
Hoe bedoel je?
Ik kan me nog een jungletaart herinneren............
Ja, daar heb je helemaal gelijk in, was ik al vergeten, is maar beter ook 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Roze bruidstaart met rozen en zwanen, en nog een kleine met cc's