1

Onderwerp: Ook even voorstellen

Hoi allemaal!

Nadat ik ergens vorig jaar bij een vriendin een taartje bekleed met marsepein gehad had was ik helemaal om! Ik dacht altijd dat ik dat niet luste (gewoon marsepein hoef je ook nog steeds niet mee aan te komen) Maar het was heerlijk, en ook nog eens zelf gemaakt. En wat is er nou leuker dan koken en bakken...

In de eerste poging heb ik "het nieuwe huis" van mn zusje gemaakt en mn nichtje van 2,5 zei meteen: He mijn nieuwe huis! Geslaagd dus. Inmiddels heb ik nog niet zo heel veel taarten gemaakt (5 ofzo en een keer cakejes) maar dat komt door tijd gebrek (en sja, je kunt ze ook niet elke keer zelf opeten natuurlijk) Het is voor mij dus nog wel echt zoeken naar een reden om te bakken, maar de eerste opdracht is al binnen. Mn zusje wil een trouwtaart van me, terwijl ze nog helemaal geen plannen hebben anders dan dat ze wel ooit gaan trouwen:D

Ik heb al een heleboel schitterende taarten voorbij zien komen hier, maar nu toch ook maar eens geregistreerd! Ik zal vast nog veel meer gaan leren hier, en natuurlijk is ook de "gezelligheid" erg mooi:)

Groetjes,
Janneke

2

Re: Ook even voorstellen

Welkom op het meest verslavende forum...:lol:

Succes en veel bakplezier...;)

welkom!!!

4

Welkom :)

5

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

Veel plezier op het forum! :D

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

7

Welkom op dit gezellige forum! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl