26

Re: Dikkie dik

Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Dit was echt zo leuk om te doen en d'r reactie: ooohhh een dikkie taart!!!
En mijn hobby is nu ook 1 jaar oud :)

Dot schreef:

hoe  doe je dat zo met die rand/overgang van rood naar blauw? (op die taart met dikkiedik+vlinder)

Ik had de taart eerst met roze fondant bekleed en toen ingevroren. Later de blauwe fondant er overheen geplakt, blijft prima zitten omdat de taart gelijk gaat zweten buiten de vriezer. En dan het krulrandje.

27

Wat heb je er een werk van gemaakt, echt super!!

De taarten zijn prachtig evenals de koekjes!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

28

Dat ziet er gezellig uit!

Leuke koekjes, leuke taartjes en leuke dochter! Gefeliciteerd met haar verjaardag.

Ik vind vooral de dikkie dik met die vlinder op zijn neus zo leuk gemaakt.

Eentje om te onthouden!

29

Wat ziet het er ontzettend leuk uit! Lieve koekjes hebben jullie gemaakt! Vind je taarten ook erg leuk en ja het totaalplaatje: jammie!!!
Nog gefeliciteerd!

30

Wat een vrolijk geheel zeg!

En je dochter, wat een lieverdje! Ik heb hier een heel lief jochie van net 2 naast me zitten, die is ook helemaal onder de indruk....

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

31

ooh wat superschattig allemaal!! En nog van harte gefeliciteerd!! Het is echt heel mooi geworden allemaal! Ontzettend leuk die vlinder op zn neus!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

32

Wat ontzettend schattig!!!!!!! Heel mooi geheel met de taarten, de koekjes en de soesjes. Prachtig!

groetjes

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

33

Wat een fantastisch feestelijk resultaat. Echt schitterend zo'n tafel vol met poezenlekkers. Wat een werk!

Corinne
Sugar & Flour

34

Helemaal geweldig zeg, prachtig die strakke taarten en ook die koekjes en dan die fototootjes met je dochter erbij echt super schattig! Nog gefeliciteerd!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

35

Wat een mooie taarten en koekjes zeg!!!
Wat een werk en wat ontzettend leuk (en knap) zo samen met je dochter!

Groetjes, Jose

36

SUPERlief jullie tweetjes!!!!! en hele mooie dikkiediks hoor!

hele fijne dag vandaag!

Wat een leuke fotoreportage, en wat een leuk resultaat. Het ziet er toppie uit. En nog gefeliciteerd met je dochter.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

38

Helemaal mooi! Taarten, koekjes, je meissie, alles!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

39

Wat mooi zeg allemaal, zonde om op te eten al dat dikkie dik lekkers.

Groetje,
Toetje

40

Dat ziet er gezellig en leuk uit. Dat hoef ik met Quinty (2,5) niet te doen denk ik, dan is er overal al een hap uit. Erg mooi allemaal !!! Vooral dat taartje van dikkie dik met een vlinder op z'n neusje. En dan die soesjes.......... wauw.

Groetjes Carin

Groetjes Carin
CakeSensation

41

Oh Dikkie Dik is zo leuk. Ziet er allemaal heel mooi uit. Je dochtertje had er ook veel plezier in :)

42

Erg leuk! mooi totaalplaatje ook!

43

Ohh, wat leuk! Prachtige foto's en heerlijke taartjes en koekjes niet te vergeten. Echt leuk!

44

wauw ...hier log ik dus speciaal voor in!!!! Geweldig hoe de jarige meid helpt ...ze glundert helemaal ..proficiat!!!
En wat een eindresultaat ..een feestje helemaal in stijl met alles erop en eraan. Je ziet dat je er van geniet en dat je je helemaal laat gaan dikke :thumb voor mama en de jarige!!!

45

Geweldig mooi zeg!! Vooral dikkie dik met de vlinder op zn neus. Heel mooi. Van harte!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

46

Ik vind je taarten erg leuk, maar je soesjestoren.... :9 Ik krijg alweer trek!

Groetjes, Marjolein
Wil je mijn taartjes bekijken? Klik dan hier!

mooi hoor, niet alleen de taarjes maar ook een dotje van een dochter heb je!!!

48

o wat gaaf! heb geen kinderen maar zou hem zo gaan maken! die met die vlinder is echt mn favoriet

www.keukenprinses.com voor mijn bruidstaarten en Dessert Tables!
www.shopkeukenprinses.nl voor Dessert Table spullen!

49

Wauw, dit ziet er echt super leuk en gezellig uit. Jullie genieten er allebei zo van. Die feesttafel ziet er ook heel leuk uit. Mijn favoriet zijn toch wel de koekjes. Komen deze van een uitsteker of he je ze zelf gesneden?
Nog gefeliciteerd met je dochter....

50

In een woord: Schitterend!! Wat een productie zeg, dat moet een flink feest geweest zijn. Leuk idee trouwens om een versiering te maken op de tompouce-jes!