1

Onderwerp: Alternatief Sugarcraft Gun

Hallo!
Ik moet voor aankomende vrijdag een taart maken voor de verjaardag van mijn zusje. Hierbij ben ik zo slim geweest om niet na te denken wat ik precies nodig heb. Ik ga vlechten van marsepein/MMF maken, maar dat is echt geen doen met de hand te rollen. Ik ben bang dat als ik nu een Sugarcraft Gun bestel, hij niet voor aankomende vrijdag binnen is. Ik heb toch wel vaak gehad dat dingen te laat binnen waren. Weet iemand een alternatief om toch rechte slierten te kunnen maken van marsepein/MMF?

Groetjes
Marloes

groetjes van Marloes

2

Re: Alternatief Sugarcraft Gun

kleipistool, injectiespuit

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Als je vanavond nog je bestelling plaatst, heb je het zeker wel voor vrijdag in huis hoor! Ik denk zelfs dat als je alleen de sugargun bestelt dat  'ie door de brievenbus past en dan ben je ook niet afhankelijk van de pakketdienst....

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Dan ga ik het er toch maar op gokken....en ook wat van die injectiespuiten aanschaffen. Zijn die bij de apotheek verkrijgbaar (en gaan ze dan niet allemaal vragen stellen wat je er mee gaat doen enzo)?

groetjes van Marloes

5

mh*snowwhite schreef:

Dan ga ik het er toch maar op gokken....en ook wat van die injectiespuiten aanschaffen. Zijn die bij de apotheek verkrijgbaar (en gaan ze dan niet allemaal vragen stellen wat je er mee gaat doen enzo)?

Naw, ze vragen helemaal niets.
Voor dat ik de gun had heb ik ook een paar x de injectiespuit gebruikt. Vragen om de grootste die ze hebben!
Nadeel is wel vind ik dat je erg hard moet duwen om er iets uit te krijgen en je de spuit steeds moet bijvullen om een beetje sliert te krijgen.
Even je marsepein of fondat in de magnetron doen, echt maar heel even!

Okee, dat is wel een goede tip! Mn bestelling is nu ontvangen, dus ik hoop dat hij morgen toch we verstuurt wordt zodat ik hem tenminste donderdag in huis heb..

groetjes van Marloes