Re: mijn eerste trouwtaart voor dit jaar
Geweldig mooi weer! En ook superkleuren 
www.freewebs.com/taartvanrenate
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste trouwtaart voor dit jaar
Geweldig mooi weer! En ook superkleuren 
Plaatje!!!!
Mooie kleuren!! Hele mooie taart!
ow, wat een leuke, vrolijke taart!!!
Prachtige bruidtaart Wendy!!!
Ik verheug me al je volgende te bekijken!!
ooo Wendy, wat een gave taart weer, mooie kleuren 
wauw hij is mooooiii!
ik vind em helemaal geweldig!!!
SUPER!!! ik blijf roze, zwart en wit een mooie combi vinden!!
WAUWWWWWW!!!!! Wat een pracht zeg!! ooit kom ik nog eens een workshop volgen... als ik eens op tijd ben met inschrijven..
maar eens is het mijn beurt!! 
Jaaaa, hoeraaaa, weer eens een Wendy-taart!
En zoals gewoonlijk: helemaal m
Wat een prachtige taart. En dan weer subtiel van die balletjes in/tussen de strik gefrobeld. Prachtig.
Wow wat een prachtige bruidstaart. Niet voor de hand liggende kleurencombinatie maar wel eeeerrrruuuug mooi zeg.
Ik vind het een prachtige taart geworden 
Zou 'm zelf nooit als bruidstaart kiezen denk ik, meer als taart voor een sweet-16 feestje oid maar dat is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak dat zegt niks over de prachtige taart.
Ik vind het een prachtige taart geworden
Zou 'm zelf nooit als bruidstaart kiezen denk ik, meer als taart voor een sweet-16 feestje oid maar dat is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak dat zegt niks over de prachtige taart.
Heb ik ook wel bij dit soorty ontwerpen hoor.
Maar ik vind het ook wel heel erg leuk dat mensen voor zo'n soort taart durven gaan. 
Bedankt voor alle complimenten. 
Dubbel D, tjaaaaaa
Gaaf hoor! Ik dacht heel even nog dat je met icing had gespoten maar als ik in je album kijk dan is dat volgens mij toch niet het geval. Als ik het mis heb dan mag je me 5 februari schoppen
Hihi, ik schoppen? Tuurlijk niet. 
Ga je hooguit een beetje pesten, kan ik zo goed. 
En nee, dit is gedaan met de sugar shaper idd.
oooooo jee wat een pracht van een taart!! Mooie kleuren, vormen en heerlijke vulling. Recept heb ik genoteerd merci!
Ziet er erg mooi uit! Mooie kleuren!
Nou hier zijn geen woorden voor.Helemaal paf zoals altijd met jouw taarten.
mooi, ik vind vooral de onderste prachtig!
Prachtig. En erg lekker. Mooie kleuren bij elkaar.
Wat een geweldige mooie taart zeg,mooie klerencombi.
En een geweldige strik
wat een plaatje!
Weer een hele mooie en strakke taart. Ziet er heel professioneel uit. Alhoewel, sommige bakkers kunnen er nog iets van opsteken.
het is weer een superstrakke Wendy geworden!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste trouwtaart voor dit jaar