1

Onderwerp: Iemand ervaring met deze taartstandaard?

Het is de taartstandaard uit de webshop, artikelnummer 30010
(Mocht iemand het plaatje hierin kunnen plaatsen, dan zie ik het graag).

Het is de standaard waar 7 taarten op kunnen en hij kost 95,-

Maar... Heeft iemand ervaring met deze taartstandaard? Is het ook mogelijk om bijvoorbeeldde helft te gebruiken?
Is hij stevig genoeg?

Ik hoor het heel graag!

Groetjes Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

2

Re: Iemand ervaring met deze taartstandaard?

Ik heb deze en die is (super)stevig. Je kunt even kijken bij Mascha haar taarten, zij heeft er al een aantal gemaakt op deze standaard.
Staat op www.presentaart.nl
Deze is in ieder geval een stuk steviger dan die standaar met een buis alleen in het midden die je door de taarten heen moet doen.
Sukses!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Idd Lara :) Die heb ik ook ja ;) :lol:

Maar vind het een goede standaard, hij is op veel verschillende manieren te gebruiken, trapsgewijs of kriskras door elkaar, maar ook met maar 4 plateaus of 3 of 5 (heel veel manieren dus ;)).

Hij is inderdaad stevig en veelzijdig :)

Mijn website: Presentaart

4

Dan heb ik 'm dus ook ;)
Het leuke van deze standaard vind ik, dat je 'm op verschillende manieren in elkaar kan zetten. Het blijft kunststof, maar is stevig genoeg. Heb 'm zelfs 2 x uitgeleend aan niet-ervaren taartmensen en die konden er ook goed mee overweg.

Groet, Jolanda

5

Auw, goede referenties dus..... Maar ik vind hem zo duur! Ik ga snel sparen.... Misschien wil het komende bruidspaar wel mee betalen (anders moeten ze er eentje huren, kost ook 50 euro....)
Bedankt allemaal!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

6

Jol321 schreef:

Dan heb ik 'm dus ook ;)
Het leuke van deze standaard vind ik, dat je 'm op verschillende manieren in elkaar kan zetten. Het blijft kunststof, maar is stevig genoeg.

Ja klopt, jij hebt hem ook :D Hihi.
En ik ben het dus met je eens :Y

@Teiget: misschien kan je vragen of het bruidspaar jou een gedeelte betaalt (bijvoorbeeld 30 of 40 euro), dan heb jij al een gedeelte eruit, en is hij dus goedkoper, en is het voor hen ook voordeliger :)

Mijn website: Presentaart