1 Laatst bewerkt door Amarie (01-02-2009 12:01)

Onderwerp: Fan of 'n hekel aan Ajax... MEPPEN!!!!!

Op verzoek van mijn vader:
Voor kleine Frenk die vandaag 4 wordt een Ajax meptaartje.
Ze vonden 'm super en nog belangrijker de kleine Frenk vond 'm heerlijk! :P

Het taartje heeft 'n doorsnede van 10cm.
En is gevuld met 2 lagen bokkepootjes/slagroom,1 laag chocolademousse met stukjes m&m's en 1 laag slagroom.

Corinne bedankt voor de inspiratie!(had de grote variatie van jou gezien ;) )

http://i40.tinypic.com/wro11j.jpg

http://i42.tinypic.com/oqxj84.jpg

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

2

Re: Fan of 'n hekel aan Ajax... MEPPEN!!!!!

Mooi hoor, de zijkanten zijn knap gemaakt, zeker voor zo'n klein taartje! Hoe heb je dat trouwens gedaan?

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

3

Heel leuk gemaakt, je logo is ook prachtig!

4

Heel leuk gedaan.

Groetjes, Elly

5

mooi gemaakt

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

6

Wat een leukerdje.

7

leuk leuk leuk!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

Mooi gedaan :)

9

Je hebt het super gedaan. Ik vond die grote vlakken al een gepriegel en een gemeet (nooit meer een voetbaltaart: 5 hoeken, 6 hoeken, pffff), maar met die kleine vlakjes is dat nog moeilijker. Je ziet trouwens helemaal niet dat het een 10 cm taartje is. Het lijkt op de foto een grote taart.
Missie geslaagd. Erg mooi gemaakt.

Corinne
Sugar & Flour

10

Heel netjes gemaakt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

mooi gemaakt

12

Leuke taart. Het lijkt idd een hele grote taart, wow wat heb je het mooi gemaakt.

13

Sita schreef:

Mooi hoor, de zijkanten zijn knap gemaakt, zeker voor zo'n klein taartje! Hoe heb je dat trouwens gedaan?

Heb het taartje 1st bekleed.Daarna heb ik alle vlakken uitgesneden.(2,5cm doorsnede)Heb wel allemaal 6-hoeken gebruikt om het wat simpeler te houden. ;)
Wat een gepriegel is dat zeg.Heb op het laatst een paar vlakjes wat bij moeten snijden om goed uit te komen.(het lijkt z

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

14

linda1 schreef:

Heel leuk gemaakt, je logo is ook prachtig!

Het is heel simpel om het logo met de juiste afmetingen op je taartje te krijgen. ;)
Je print het 1st uit,daarna snij je voorzichtig door de lijnen heen.Dan leg je het logo op je taart en snij je voorzichtig het logo in je taart.(soort van overtrekken)
En dan maak je het logo af.In dit geval heb ik de slierten met de hand gerold.

@Corinne: Het was inderdaad een gepriegel.Zeker omdat het zo'n klein taartje was.Maar het was wel leuk om te doen.Zeker voor herhaling vatbaar!