Onderwerp: Waar koop je een sugargun?
Ik heb al zitten zoeken en ik kwam 1 link tegen maar die is van 2 jaar terug en werkt niet meer dus ik ben benieuwt waar die sugargun te koop is....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Waar koop je een sugargun?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb al zitten zoeken en ik kwam 1 link tegen maar die is van 2 jaar terug en werkt niet meer dus ik ben benieuwt waar die sugargun te koop is....
bij ons taartenfee
In de webshop
in de webshop!!
Heet hij dan soms anders? ik heb de zoekfunktie gebruikt en sugargun kan ik niet vinden...
Heet hij dan soms anders? ik heb de zoekfunktie gebruikt en sugargun kan ik niet vinden...
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1087
Sugarcraft Gun zo heet die
super, bedankt
Ik heb wel zo'n koekjes icing pistool, daar kan het niet mee of wel?
ik zag gisteren ook zo'n pistool bij pipo's voor fimoklei. Hij was 15 euro!
dat scheelt de helft...zou dat wat zijn denken jullie? Heeft ook allemaal van die verschillende opzetstukjes ..
bij het suiker atelier is hij 21,= alleen nu tijdelijk uitverkocht
Het kan allemaal met zo'n pipooskleipistool maar alleen als je Popeye heet, je moet echt beresterk zijn! Mijne heeft mijn man gemold toen 'ie 'm in de bankschroef heeft gezet om 'm leeg te knijpen !
bij de taartenfee is hij in de aanbieding
ik heb het met dat koekjes/icingpistool geprobeerd maar dat lukt niet want door de kracht die je moet zetten vliegt de achterkant er af.
Nu vraag ik me nog 1 ding af, moet je er heel veel kracht voor hebben? Ik heb postraumatische dystrofie in beide armen en heb dus niet heel veel kracht ;s
Als je de fondant of marsepein even opwarmt in de magnetron (echt heel even!) of er crisco doorheen doet, dan vliegt het er zo uit. Als het harder is heb je wel flink kracht nodig.
Ik heb hem sinds deze week en het viel me reuze mee; marsepein goed doorgekneed en het kwam er zo uit. Heb ook fondant geprobeerd met beetje criso erdoor, ging ook vrij gemakkelijk. Ik vindt het kleuren en kneden van marsepein en fondant zwaarder voor m'n handen dan knijpen met de sugargun.
Het gaat met een beetje crisco erdoor inderdaad heel makkelijk. Ikzelf heb ook een probleem in mijn handen (aan t
ok, nou dan staat die dus op mijn lijstje voor mijn eerstvolgende bestelling bedankt allemaal voor de tips!
Hij is niet goedkoop, en ik gebruik hem ook niet bij elke taart, maar hij is z'n geld
ik heb het met dat koekjes/icingpistool geprobeerd maar dat lukt niet want door de kracht die je moet zetten vliegt de achterkant er af.
Nu vraag ik me nog 1 ding af, moet je er heel veel kracht voor hebben? Ik heb postraumatische dystrofie in beide armen en heb dus niet heel veel kracht ;s
sjong zeg! Ik herken het! Ik heb het zelf aan mijn been gehad en de verwachtingen waren zo slecht dat ik mijn been zou moeten missen, omdat de doorbloeding z
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Waar koop je een sugargun?