26

Re: Een topper van een topper

Ha, ha, hier een beetje hetzelfde als wat al eerder geschreven is, moest toch wel lachen, maar kan me helemaal voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent.
Wel een mooie taart!

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

27 Laatst bewerkt door lise (31-01-2009 20:58)

de topper is heel erg goed gelukt en de taart, mag je trots op zijn en al helemaal onder de omstandigheden waaronder je het heb opgebouwd. en de nasmaak, neem er lekker een glag champagne voor. het blijft toch een bruiloft ;)

28

Ik moest wel een beetje lachen om je verhaal. Ik zie het helemaal voor me. Maar desondanks is het een hele mooie taart met een hele mooie topper geworden hoor. Niks mis mee.

Groetjes, Elly

ik vind de topper echt ontzettend gaaf! en je taart en de aankleding ziet er super uit :thumb: en sommige mensen snappen er gewoon niks van ;) gewoon lekker trots zijn op het mooie resultaat!

'I love it when a cake comes together'

30

Nou nu moet je de taart toch wel schitterend vinden. De nasmaak is weg.. EN kijk nou zelf. Een prachtplaatje.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

31

Nou ik vind de taart en het geheel er prachtig uitzien! En je topper is natuurlijkl inderdaad TOP!

Met een beetje mazzel kun je om dit verhaal later wel lachen! Ik vind het nu al lollig, maar ja, ik stond daar niet te zweten met al die mensen die op je vingers kijken, vre-se-lijk!
Hoe heeft het skeletje het ervaren?

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

32

Prachtig toppertje zeg, heel mooi geboetseerd!! Maarreh, onder welke steen heeft dit bruidspaar haar gasten vandaan gehaald zeg ... ongelofelijk, wat kunnen mensen respectloos zijn.

Groetje,
Toetje

33

Ik vind de topper echt supermooi!! En de bruidstaart in z'n geheel heel erg klassevol!  Prachtig, dus probeer die vervelende mensen uit je hoofd te zetten en denk alleen nog aan de prachtige taart waar het koppel ongetwijfeld erg blij mee was!!

34

Alle hart onder de riem woorden zijn al gezegd.. Super mooie taart, trouwens het hele plaatje bij elkaar is super. Dit is dus de reden dat mensen niet voor een bakker om de hoek kiezen. Je ziet het verschil!!

Groetjes, Tamara

35

Ik vind het een zeer mooie bruidstaart en de topper maakt het geheel idd af!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

36

Wat vervelend, zo'n publiek dat zich opdringt.
Maar je hebt er wel een prachtige taart van gemaakt!
En echt super geboetseerd!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

37

Wat een schitterende topper en een prachtige bruidstaart ! Je mag echt wel trots zijn op jezelf dat je dit gemaakt hebt en onder zulke omstandigheden in/op elkaar gezet hebt  !

Groetjes, Conny

Wat een verhaal, heel herkenbaar, maar je topper is fantastisch, en ik vind het geheel een mooi plaatje.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

39

Oh Dees, wat een verhaal weer, zie het helemaal voor me! Je doet zo je best en het resultaat is dan ook Super!

En weet je: ik vind jou gewoon een TOPPER!!!!!!!!!!!!!

40

Mooi echt TOP!!!
groetjes

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

41

WOW wat een prachige taart, en een geweldige, helemaal te gekke bruidspaar. En wat een belachelijk verhaal. Wat een boerenpummels.

42

wat een verhaal! Maar je taart is hardstikke mooi en die topper ook!

Groetjes Nathalie

43

wauw dat is een prachtig paartje :thumb:

44

Ik vind het een mooie taart, jammer dat het zo vervelend liep bij het afleveren van de taart.

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

45

Nou die is zeker top!!Prachtig gemaakt!!Jammer dat de rest niet zo leuk verliep!!
Heb je nog wel een reactie van het bruidspaar gekregen die alles een beetje de moeite waard maakte??

46

heel erg leuk mooie taart :thumb:

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

47

Wat een heerlijk stel,mooi geboetseerd,top.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

Pfff ik zou ook de zenuwen krijgen hoor van zulke mensen. Maar je taart is prachtig!!! En je topper super gewoon!!! En laat je door zulke mensen niet uit het veld slaan hoor!! Gewoon doorgaan met je hobby!!!

49

dat zou ik ook vreselijk vinden als ze me op de vingers kijken. Wat een verhaal zeg.
Je taart ziet er prachtig uit.