Onderwerp: Mijn eerste x.....
Mijn eerste geboortetaart is een feit. Vorige week werd Merel geboren en ik mocht haar geboortetaart maken. Alvast bedankt voor het kijken.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste x.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eerste geboortetaart is een feit. Vorige week werd Merel geboren en ik mocht haar geboortetaart maken. Alvast bedankt voor het kijken.

wow wat is dat babytjegoed gelukt! lijkt wel een echte mini baby
Wat een liefje. Maar ik heb het al eerder gevraagd.....................gaat zo'n verse moeder echt een babytje opeten, ik geloof er niets van hahaha.
Prachtige baby erg lief taartje!
Wat een liefje. Maar ik heb het al eerder gevraagd.....................gaat zo'n verse moeder echt een babytje opeten, ik geloof er niets van hahaha.
Hahaha....ik hoorde dat ze de taart heeeerlijk vonden maar het beebietje niet hebben opgegeten....dat vonden ze zo zielig.
Mooi!
Heel leuk. Het babytje ziet er kei echt uit. Het lijkt wel een prematuur
prachtige taart!!!!!!!!!!!
Hij is heel leuk!
Heb zelf een baby van 6 maanden maar volgens mij zou ik het babietje op deze taart nog niet eens opeten als mijn zoon 18 is! Zieuwig! 
Wow gaaf zeg! En komt dat babytje uit zo'n malletje? Dan vrees ik dat ik er toch maar eentje gaan aanschaffen.... Werkt het een beetje makkelijk? En gebruik je marsepein of fondant?
Mooie strakke taart!!
SUPER 
mooi
Mooie taart!!
Mooie strakke taart, ze ligt er lief bij
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste x.....