Onderwerp: Een topper van een topper
al zeg ik het zelf.
Het bruidspaar vroeg om een simpele witte bruidstaart met zwart lint en wat hartjes. En een topper van een liggend bruidspaar. Ze hadden een plaatje meegestuurd. Maar toen ik heel enthousiast begon aan de topper was ik niet meer te stoppen, dit is het geworden:

Ik ben best trots op het resutaat, maar niet op de taart. Vervelend als er geen decoratie op mag. Kun je niet lekker wat foutjes wegwerken...
De taart moest naar Friesland (doe ik dus nooit meer). Na een lange, lange autorit van 1,5 uur ging ik om 15:00 (had tot 16:00 uur de tijd volgens afspraak) aan de slag om de taart op lokatie op te bouwen. Helaas stonden binnen 15 minuten 50 bruiloftsgasten om me heen omdat ze toch niet wisten wat ze met hun tijd moesten doen... Zij dachten zeker dat ik daar voor mijn lol stond want ik kreeg vragen als mag ik mijn camcorder opladen, waaron de routebeschrijving niet klopte want er markt, heeft u ook suiker en melk...
Ik helemaal zenuwachtig, de taart zag er echt niet uit zonder lint.
Daarbij had ik mijn kind meegenomen, verkleed en geschminkt als skelet die de boel wel even ging vermaken. Leuk, zo'n wandelend skelet tussen al die 'nette' bruiloftsgasten.
Ik kreeg het warmer en warmer. Had mensen al een aantal gevraagd even opzij te gaan zodat ik verder kon, mijn spullen waren al van de tafel weggehaald en op de grond 'gezet', en bij het terugkomen met de topper spotte ik een vingerafdruk in de taart die er eerst echt nog niet zat.
Het top-diepte-punt voor mijn humeur was toch wel de 'cameraman' die tegen mij aan stond te klagen dat hij nog geen eten had gehad (je kent ze wel, die vatsige jongens waarvan de knie

(sinds gister
Sorry hoor, maar je beschrijft het ook zo komisch. En dan die vatsige gozer met dikke knieen