1

Onderwerp: Een topper van een topper

al zeg ik het zelf.
Het bruidspaar vroeg om een simpele witte bruidstaart met zwart lint en wat hartjes. En een topper van een liggend bruidspaar. Ze hadden een plaatje meegestuurd. Maar toen ik heel enthousiast begon aan de topper was ik niet meer te stoppen, dit is het geworden:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7ZSSZQPO.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-J8DM67YN.jpg

Ik ben best trots op het resutaat, maar niet op de taart. Vervelend als er geen decoratie op mag. Kun je niet lekker wat foutjes wegwerken...

De taart moest naar Friesland (doe ik dus nooit meer). Na een lange, lange autorit van 1,5 uur ging ik om 15:00 (had tot 16:00 uur de tijd volgens afspraak) aan de slag om de taart op lokatie op te bouwen. Helaas stonden binnen 15 minuten 50 bruiloftsgasten om me heen omdat ze toch niet wisten wat ze met hun tijd moesten doen... Zij dachten zeker dat ik daar voor mijn lol stond want ik kreeg vragen als mag ik mijn camcorder opladen, waaron de routebeschrijving niet klopte want er markt, heeft u ook suiker en melk...

Ik helemaal zenuwachtig, de taart zag er echt niet uit zonder lint.
Daarbij had ik mijn kind meegenomen, verkleed en geschminkt als skelet die de boel wel even ging vermaken. Leuk, zo'n wandelend skelet tussen al die 'nette' bruiloftsgasten.
Ik kreeg het warmer en warmer. Had mensen al een aantal gevraagd even opzij te gaan zodat ik verder kon, mijn spullen waren al van de tafel weggehaald en op de grond 'gezet', en bij het terugkomen met de topper spotte ik een vingerafdruk in de taart die er eerst echt nog niet zat.

Het top-diepte-punt voor mijn humeur was toch wel de 'cameraman' die tegen mij aan stond te klagen dat hij nog geen eten had gehad (je kent ze wel, die vatsige jongens waarvan de knie

2

Re: Een topper van een topper

Wat een verhaal lag helemaal in een deuk om het feit dat jou zoontje daar in zn skelettenpak rondliep haha wat een giller!
Ik vind de taart erg mooi daar hoefde je je echt niet druk om te maken hoor!
De cupcakes zijn ook erg leuk geworden!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

3

Fijn zeg zulke mensen, wat een *&^( die cameraman.
Maar evengoed vind ik het een erg mooie en strakke taart !!

4

Oja het liggende bruidspaar is echt super !!!!
Wauw.

prachtige topper!!!! super!
En wat rot wat er allemaal gebeurde! sjongejonge, je hebt helemaal gelijk dat je weg bent gegaan hoor!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

zo die is prachtig geboetseerd!!! leuk....

7

wat een verhaal!! moest wel lachen om het skelletje wat je mee genomen had :D
maar vind het een mooie taart, en geweldige topper!!!

groetjes José

heel erg mooi!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

9

je taart en topper en cupcakes zien er toch goed uit .

ik had tegen die man gezegt van :ik gebruik alleen maar hele goed kwaliteit marsepein en verder had ik iedereen gewoon gezegt dat je alleen voor de taart hier was en niet bij het personeel hoorde .
wel balen dat er iemand dus alweer een vinger in de taart had gedrukt , mensen kunnen ook nergens van af blijven .

als het bruidspaar het wel allemaal goed vond dan is het toch ok en de rest lekker laten gaan joh .

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

10

Je topper is prachtig, je taart ook, en je verhaal ook!
Dat je je kind meeneemt in dezelfde kleurstelling als de taart.... Gaaf!!
Kop op, jij hebt je best gedaan en ik denk dat het bruidspaar ook zeer tevreden was!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

11

jaaa daar is ie dan!! ik zat echt constant te kijken of je hem al gepost had ;) (sinds gister ;))

Wauw! Die topper is echt wel toppie!! En jij ook, profi ;) Dus gewoon blijven doen!!! Je kan het!!

Echt die cameraman, die had me toch een sneer gekregen van me.. weet je wat.. de volgende keer ga ik mee Dees :D en dan nemen we de glitterkids ook mee...  als mini entertainers ;D gna gna gna gna gnaaaaaaaaa

Ik ben benieuwd wat het bruidspaar er van vond!!!

12

Sorry hoor, maar moest wel lachen om je verhaal. Eerst je bruidspaartje, nou die zijn zeker niet te stoppen, heb je superleuk gemaakt.
En dat verhaal van je zoontje, :lol: Sorry hoor, maar je beschrijft het ook zo komisch. En dan die vatsige gozer met dikke knieen :lol: kom niet meer bij.
Maar het blijft waardeloos als het zo moet ja. Denk je redelijk op tijd te zijn, na een lange autorit.
Nou je taart is er niet minder om, ziet er prachtig uit en weet zeker dat ie ook heerlijk zal smaken.

13

Prachtige taart! En die topper is echt helemaal geweldig!

Jeetje, wat een lastige mensen zeg! Ik had ze echt op hun donder gegeven hoor!
Ik kan me daar zooooo aan irriteren!

Ik zou ze wel hebben gezegd dat ik alleen voor de taart daar was en niet bij het personeel hoorde.

Ondanks alles een prachtige taart!

14

Nou, het ziet er hardstikke goed uit hoor! Ik snap wel wat je bedoelt met niet kunnen camoufleren, en dat is natuurlijk wel jammer als je dan een mini bobbeltje of hobbeltje hier en daar ziet, maar zo het geheel ziet er super uit en ik weet zeker dat anderen (het bruidspaar enzo) dat niet zien.

En je bruidspaartje is superschattig en lief! Dus helemaal goed gedaan en ik zou die cameraman gewoon een schop tegen z'n dikke knie

Mijn website: Presentaart

15

Wat een supertopper is dat en toch ook wel een mooie taart. Is inderdaad wel lastig als er verder niks op mag.

En die mensen eromheen, ach joh, gewoon doen of je gek bent :+

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

16

Echt heel leu kdat bruidspaar. De ogen zijn ook zo specifiek!
Ja is vervelend dat je niet ff normaal ontvangen wordt door iemand en zelf alles mag gaan uitvinden.

Hebben ze nog wel gezegd of gemaild wat ze van de taart vonden?
groetjes

17

Wat een verhaal! Maar wat een leuke taart en wat een leuke topper! Erg mooi!

18

heel leuk bruidspaar! heb je van hen zelf al reactie?
wat rot dat je niet de tijd had om alles rustig neer te zetten.

Groetjes, Dorothea.

19

Wat een verhaal zeg!! Manlief zat te grinniken naast me.
Meid, je taart was een plaatje hoor en je cc's errug mooi!!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

20

Pfff, ik kan me voorstellen dat je helemaal de bibbers kreeg daar!!

Aan je taart zal het in elk geval niet liggen want die is harstikke mooi en de topper is een echte topper!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

21

Ik vindt het een prachtige taart en die topper..... Die is helemaal super Top

Groetjes Rineke

22

ik vond je taart, cupcakes maar vooral de topper een toppertje, en tja die cameraman, wat zal ik daar nog over zeggen, gewoon een hork lijkt mij zo

23

ik vind de taart wel erg stijlvol hoor :)

24

hij is wel heel mooi geworden he!
en ik snap wel dat je er geen volk om heen wilt hebben; als ik hier de lap fondant of marsepein op de taart wil leggen en Koen komt dan net iets vragen, dan is dat ook de verkeerde moment "NU NIET!!!" dus als er 50 gasten omheen hangen dan is dat ergernis x50, maar je resultaat is goed hoor!!

25

Nou ik vind dat je wel trots mag zijn...op je topper en de topper van een taart....Ik vind 'em helemaal leuk!

Groetjes vanuit het Wassenaarse, Miranda
Piekeren lost de problemen van morgen niet op, maar ontneemt wel je kracht van vandaag...!