Onderwerp: Tips om te "taartshoppen" in Rotterdam?
Ik ga volgende week effe naar Rotterdam voor 't een en ander. Iemand toevallig nog tips waar je leuke taartspulletjes kunt kopen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Tips om te "taartshoppen" in Rotterdam?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ga volgende week effe naar Rotterdam voor 't een en ander. Iemand toevallig nog tips waar je leuke taartspulletjes kunt kopen?
Planet Cake weet is zo off the top of my head.
Ja Planet Cake (op Zuid) ken ik. Ik vond het toen trouwens erg tegenvallen, de winkel. Heel veel lege schappen.... :$
Het Kookpunt op het Noordplein!
Bijenkorf
Het Kookpunt op het Noordplein!
Heb um op mijn lijstje gezet! Hahaha ik liep daar een keer langs, na een etentje bij het restaurantje daarnaast. Ik al pissig natuurlijk, want ik kom altijd zulke winkeltjes buiten openingstijden tegen.
Maar dit keer ga ik er heen! Shoppuh!!!
Enne vergeet pipoos niet voor oa reliefmatjes (cuttlebugs) Zit op het zuidplein, vlak bij Planet Cake. Deze is trouwens opnieuw ingedeeld met nieuwe schappen en meer spulletjes, tenminste dat was bij mijn laatste bezoek zo. Enne pipoos zit ook bij metrohalte Beurs tegenover de XENOS!
@Kaatje, kijk je uit voor je portomonaie? Het Kookpunt heeft zoveel, voordat je het weet...............
Hahaha bedankt voor de waarschuwing... Ik beloof nix hoor... Ben z
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Tips om te "taartshoppen" in Rotterdam?