1

Onderwerp: vanille botercreme (Laatste vraag hoop ik)

Kan ik dat gewoon maken door een zakje vanille suiker teo te voegen of met een aroma? en mouse kan ik ook die van dr oetker gebruiken? weet het andere in de super markt,

Alvast bedankt Ohja en zijn die wel goede op elkaar afgestemde vullingen?

wat denken jullie???

wil alles leren,dikke groetjes

2

Re: vanille botercreme (Laatste vraag hoop ik)

zou aroma pakken, vanille suiker in de botercreme blijft te korrelig en de smaak is minder sterk. Je kunt ook de botercreme makkelijk een smaakje geven door er wat saromapoeder (van die toetjes) in te doen.

Mousse gaat volgens mij wel van Dokter Oetker (zelf nooit gedaan), maar wel goed voor een dijkje zorgen zodat de mousse niet het fondant raakt.

Combi gaat zeker (neem aan dat je laag botercreme en laag mousse wilt?). Zelf zou ik ik de botercreme dun houden en dan laagje jam toevoegen, en ander laag mousse. Is misschien wat frisser.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Re: vanille botercreme (Laatste vraag hoop ik)

Kadohke schreef:

zou aroma pakken, vanille suiker in de botercreme blijft te korrelig en de smaak is minder sterk. Je kunt ook de botercreme makkelijk een smaakje geven door er wat saromapoeder (van die toetjes) in te doen.

Mousse gaat volgens mij wel van Dokter Oetker (zelf nooit gedaan), maar wel goed voor een dijkje zorgen zodat de mousse niet het fondant raakt.

Combi gaat zeker (neem aan dat je laag botercreme en laag mousse wilt?). Zelf zou ik ik de botercreme dun houden en dan laagje jam toevoegen, en ander laag mousse. Is misschien wat frisser.

Kon de mousse in de super niet vinden dus ander choco receptje zoeken dus dan die en de bc met jam bedankt,.

greetz wendy

wil alles leren,dikke groetjes