1

Onderwerp: taartzaag

He hallo allemaal,

Geen idee of ik mijn vraag in de goede rubriek stel maar ik heb de taartzaag van de webshop (de goedkope versie dan), maar hoe kan ik dat ding instellen? Er zit niet echt beweging in....of snap ik het gewoon niet???

Groetjes Kim

Re: taartzaag

een kant tegen je borst, andere kant beetje naar binnen trekken en zaagje op de juiste hoogte zetten. Omdraaien en hetzelfde doen.

zo doe ik het tenminste, hoop dat het lukt!

3

Jaaaaaaaaaaaaaa, gelukt!!!
Hoe simpel kan iets zijn......hahahaha
Bedankt!!

Groetjes Kim

hahahaha goed zo!

zaag ze!

5

hmmm bij mij trekt het kapsel kapot... het kapsel is dan al wel afgekoeld. Wat doe ik dan fout???
Ik maak wel van tevoren een inkeping met een mes als begin.

Help?

Schatertheater en meer: www.kletskoek.eu

6

marja ik zou iets rustiger bewegen en je hand rustig duwen (degene die niet de zaag vast houdt :D ) aan de andere kant van het kapsel

al sinds m'n eerste taartje heb ik deze zaag en heb nog nooit een kapsel kapot getrokken

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

marja-1988 schreef:

hmmm bij mij trekt het kapsel kapot... het kapsel is dan al wel afgekoeld. Wat doe ik dan fout???
Ik maak wel van tevoren een inkeping met een mes als begin.

Help?

Vooraf in de vriezer helpt ook!
Wordt je kapsel nog lekkerder van, en je kan hem beter doorsnijden!

8

niet duwen maar zagen, en langszaam draaien terwijl je zaagt. EN je hand heel zachtjes op het kapsel, dus niet duwen anders wordt je kapsel niet gelijkmatig gezaagd.

9 Laatst bewerkt door Kadohke (30-01-2009 09:04)

En sowieso niet dezelfde dag het kapsel snijden (tenzij in vriezer geweest). De meesten maken de kapsel een dag (of langer :D) ervoor en leggen deze een dag in de koelkast of in diepvries. Dan gaat snijden een stuk makkelijker. Het kapsel is dan steviger en kruimelt minder.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

10

Kleine, korte slagen maken. Dus niet: lange halen, snel thuis. Neem er de tijd voor.

Volg je hart...want dat klopt!

11

bedankt voor de tips dames!! Ik zal allemaal eens proberen met de volgende taart :)

12

Jeeeeeh!!! Ik kan het nu!!! :D

13

Ik heb even meegelezen en snap nu dus wat ik fout doe!!
Dank u :D

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

14

Ik vind het maar een onding....:lol:
Ik kan er echt niet mee overweg, ondanks alle tips....
Maar ja, oefening baart kunst zullen we maar zeggen...;)