Onderwerp: Ik zal me ook even voorstellen :)
Hallo Allemaal!!
Ik zal me eerst even voorstellen! Mijn naam is Miriam en ik ben 28 jaar oud.
Ik ben 6 jaar getrouwd en ik ben moeder van 2 kinderen waar ik super trots op ben.
Ik ben lid van deze site geworden sinds gisteren en ben nu al dol entesiast door alle prachtige foto's van de taarten!! en leuke verhalen van iedereen!
Ik heb gister mijn eerste taart gemaakt zonder marsepijn en dat was niet echt een suc6. ik heb wel gemerkt dat die marsepijn waarschijnlijk de truc is om een taart zo mooi strak te krijgen ..dat speciale uiterlijk te geven!
Vandaag heb ik even wat spulletjes in de shop aangeschaft en een nieuwe mixer gekocht. hopelijk kom ik hier een heel eind mee.
Ik hoop het mezelf allemaal aan te kunnen leren dat scheelt toch veel geld en dan kan ik lekker rustig dingen gaan uitproberen. maar ik merk wel dat ik vol met vragen zit.. dus ik weet niet of ik daarmee ook bij iemand aan mag kloppen? maar dat zou wel super zijn!
Nou ik ben echt heel benieuwd naar deze nieuwe ontdekking! hopelijk lukt het mij de volgende keer ook een beetje een kunstwerkje te maken en ik hoop ooit net zo goed te mogen worden als alle dames die hier zulke prachtige taarten maken!
Doei doei ...
Groetjes Miriam..