Re: bloemengieterhuisje Fifi 3D
*zucht*
wat een mooie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bloemengieterhuisje Fifi 3D
*zucht*
wat een mooie
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi gemaakt.
Dit mag mijn dochter dus nooit zien, anders wordt het heel hard oefenen voor mij.
Echt heel hard, want ik kan alleen nog maar bloemetjes uitsteken

jemig de pemig wat een leuke taart is dit geworden, je poppetjes zijn erg goed gelukt.
wat gaaaaaf zeg heel mooi gemaakt 
Wowie respect hoor!!!
Oooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh die is mooi zeg!
tjee zeg wat ontzettend gaaf!!!!!
Wauwerdewauw!! Wat een super geweldige taart heb je gemaakt! Echt super!
Helemaal prachtig!! Nu weet ik bij wie ik moet zijn als mijn dochter 3 wordt! Echt fantastisch gewoon!
Was even nieuwsgierig geworden dinsdagavond, had nu eindelijk tijd om te kijken.
Wat een gave taart, hoe heb je dat gedaan zeg!!!!
Hij is net echt.
Wauw, heel erg mooi!!!
Hij is echt prachtig. Ik kan er naar blijven kijken!
Wat istie gaaf!
In 1 woord,geweldig!!!!!!!!!!
Geweldig kunstwerk heb je gemaakt!
smelt.....wouw
Je hebt al heel reacties, maar ik kan het niet laten om er ook nog 1 geven: GEWELDIG MOOI!!!!
Ge Wel Dig!!!!!!!!
wauuw die is gaaf zeg
maar hoe heb je dat gedaan met de tuit, omdat die mooi op zijn plaats zou blijven zitten?
Wat moet ik hier nog bij zeggen...
GEWELDIG.....GAAF.....PRACHTIG.....WAUW......
Zucht, zucht wat moet ik toch nog veel oefenen.....
wauuw die is gaaf zeg
maar hoe heb je dat gedaan met de tuit, omdat die mooi op zijn plaats zou blijven zitten?
Je moet proberen de tuit zo licht mogelijk te houden. Zo weinig mogelijk gewicht erin. De tuit is gemaakt van een stuk keukenrol (je weet wel de koker), met daaromheen een lapje fondant. Vervolgens zitten er twee stokken door de koker in de cake gestoken, en nog een stok helemaal onderaan de tuit, dwars door de cake. Zo horizontaal mogelijk. Deze laatste stok houdt het grootste deel van het gewicht(je). Het bovenste deeltje (waar de sproeigaatjes in zitten) is hol.
Een zware tuit valt er gegarandeerd uit. Bovendien is de gieter gemaakt van cake. Dat is stevig. Moscovisch gebak is veel minder (niet?) geschikt.
Waauw, wat een kunstwerk ! Petje af.
helemaal geweldig!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bloemengieterhuisje Fifi 3D