1 Laatst bewerkt door Roggeknorrie (28-01-2009 07:56)

Onderwerp: Maplesiroop????

Wat is dat precies en waar kan ik dat kopen hier in de supermarkt is het niet.......ik neem aan dat het een soort suikerstroop is.......kan ik het misschien door iets ander vervangen??? Kan iemand mij hiermee helepen!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

2

Re: Maplesiroop????

Hey Anke,
even googlen dan zie je dat het ahornsiroop is!
O.a verkrijgbaar in een reform/natuurwinkel,
zit er eentje in Bergen op Zoom,
het is een hele zware siroop, beetje stroop achtig...

Waar moet het in?

3

Ik heb het via fabulousfoods gekocht, maar heb het ook wel in  natuurwinkels gezien!
Ik heb het wel eens vervangen door goudstroop, maar qua smaak lijkt het er niet op, is wel anders. (maar desondanks was het uiteindelijkeresulaat wel lekker)

Andrea

ik heb een jumbo fles uit canada mee laten nemen want ik kon het ook niet 123 vinden.

5

Ze verkopen het sowieso bij De Tuinen. Het is wel behoorlijk prijzig. Ik geloof dat een can iets van 13 euro kost. Ik heb het ook ooit bij een natuurvoedingswinkel gekocht. Het is wel erg lekker en zeker het geld en de moeite waard! Ik zou het trouwens ook niet vervangen, het heeft een hele aparte smaak.

OOhh lekker!!Ik als echt Canadese ben er gek op!!Ik kocht het zelf wel eens bij die supermarkt op Schiphol,maar dat was ontzettend duur,ik geloof ook iets van 13 euro !!Maar ze verkopen het ook bij de Jumbo,een collega van mij vond het daar eens,heerlijk en het flesje kost maar 4 euro!!Het is van het merk Citadelle en er zit 189 ml in!!!!En het is beslist geen zware stroop,maar lekker licht!!!

7

Ze hebben het weleens bij de xenos, erg lekker trouwens, maar wel wat dunner dan de stroop die wij hier gewend zijn,  maar ik zou ook eens kijken bij de jumbo, daar hebben ze ook een schap met echte amerikaanse producten...Staat het vast tussen

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

8

ik koop het ook bij de jumbo, maar bij ons staat het bij de bakspullen :)

9

Soms hebben ze het ook bij de Super. Idd bij de bakspullen.

10

Allemaal bedankt ik ga wel eens bij een Jumbo kijken die zit hier nog het dichtste in de buurt!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

11

Nog een bedankje voor alle tips! Sinds m'n zusje in Amerika is geweest wil ze zoo graag pancakes met Maplesirop maken.. Maarja, de maplesirop, nergens te vinden...
(Ja bij de Makro, 9 euro voor echt een miniflesje..)
Maar Jumbo is een goede tip! Morgen even voor haar kijken en duimen dat ze het hier ook hebben!