1

Onderwerp: Hoe cc vullen?

Hallo,

ik ben een nieuweling in taartenland en zie de meest prachtige creatie's langskomen. Nu lees ik dat de cc ook gevuld worden met creme. Hoe doen jullie dit? de cc eruit halen doormidden snijden, vullen en dan weer terug in de cup?
Lijkt mij niet, vandaar mijn vraag.

2

Re: Hoe cc vullen?

hi, volgens mij zit je in verkeerde rubriek. vullen van cupcakes kun je als volgt doen. met een appelboor (heel goedkoop bij Xenos) een stukje uitboren, niet helemaal tot onderaan, was botercreme of iets anders wat je lekker vindt erin spuiten and that's it.

3

je vraag staat niet helemaal goed  hij moet volgens mij bij bakken en vullen
maar ......neem een appelboor en maak een gaatje in de cupcake vul hem met met een spuitzak of een zakje met een gaatje erin met ...... jam botercreme ,mousse of wat je ook maar lekker vind  en bekleden maar
als ik ze niet bekleed dan doe ik het deksteltje (bovenste stukje van het uitgestoken gedeelte )er weer op

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

4

ik typ te traag hahahaha

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

5

Oeps verkeerde rubriek inderdaad.
Dat is goed bedacht, ik ga vandaag toch naar de Ikea spullen inslaan dus ik neem gelijk een appelboor mee.
Thanks dames

6

Ik doe het altijd met een meloenlepel, dan kan je mooie rondjes uitscheppen als je hem even draait.

Creatieve groetjes van Diana