Re: Sugarlicious Taarten & Workshops in Amsterdam
Gefeliciteerd meid! Harstikke spannend zeg 
Je dummies zien er ook super uit, je logo vind ik heel mooi!
www.freewebs.com/taartvanrenate
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sugarlicious Taarten & Workshops in Amsterdam
Gefeliciteerd meid! Harstikke spannend zeg 
Je dummies zien er ook super uit, je logo vind ik heel mooi!
mooi!!
en gefeliciteerd met je bedrijf!!!
Waauw, super!!
Leuk hoor, je eigen taartenbusiness!
Het begint in ieder goed met de eerste dummies, ze zijn prachtig!
mooi
Mooi! Heel veel succes met je bedrijfje 
Supernette taarten. Gefeliciteerd met deze grote stap, stoer!!!
Wat een prachtige taarten ! En heel veel succes met je eigen bedrijf !!!
Gefeliciteerd met je eigen bedrijfje......
Heel veel succes.........
Prachtige taarten heb je gemaakt......
Hele mooie taarten en veel succes met je bedrijfje(spannend hoor)
Hoi Wendy,
Ik had natuurlijk al je enthousiaste verhalen over sugarlicious gehoord en nu is het dan echt zover! Gefeliciteerd!!!
Je dummy's zijn prachtig, een hele goede reclame voor je bedrijf. Een aanwinst voor Amsterdam. Ik kom graag 1 feb. even bij je kijken (al is het maar voor het pipbehang
)
groetjes, D
Wat een geweldige taarten, Wendy! Heel veel succes met je 'bedrijfje' en ik kom echt eens live kijken!
Heel hartelijk gefeliciteerd met je bedrijfje en ik hoop dat je over een paar jaar een hele multinational bent geworden! Succes!!
Gefelicitaart!
En blaas Abel maar weg hoor! Amsterdam watch out! Here comes Wendy!
Groetjes, Mireille
Je logo-taart is super, heel veel succes met je bedrijfje, zo te horen heb je het allemaal heel goed aangepakt!!!
Wendy, Heel erg gefeliciteerd met je eigen bedrijfje. Je taarten en logo zien er echt prachtig uit dus daar kan het niet aan liggen. Als ik in de buurt ben kom ik ook graag even een keertje bij je kijken!!
Wat een prachtige dummies!!
Gefeliciteerd met dit geweldig vooruitzicht!!
Hoi Wendy,
Gefeliciteerd! Ooit wil ik ook zoiets gaan doen, maar ik heb er nog niet genoeg moed voor. En niet zoveel tijd om te werken aan een portfolio...
Maar goed, dit gaat over jou
Echt super dat je deze stap hebt durven maken. Die taarten van jou zijn zo mooi dat het ongetwijfeld een succes zal zijn. Maar toch, dit is nu heel officieel en spannend jouw eigen bedrijfje.
Heel veel plezier en heel veel succes gewenst!
Groetjes,
Petra
Btw: deze taarten zijn ook weer schitterend. Vooral die logotaart, echt mooi!
Heel veel succes met je bedrijf.....met deze kwaliteit taarten komt het vast helemaal goed!!!!!! 
Ze zien er echt geweldig uit!
Heb je trouwens nog een mailtje gestuurd via ' contact' op je website! 
GEFELICITEERD!! En heel veel succes met je bedrijf!! enne ps. prachtige dummies
Gefeliciteerd en veel succes met je bedrijf.
Ooh, je dummies zijn echt heel mooi!
Gefeliciteerd met je eigen zaakje, enne, Beverwijk->Amsterdam is niet zover 
Wie weet kom ik nog eens bij je neuzen/workshoppen!
Heel veel succes!
Onwijs gefeliciteerd!!!! en erg veel succes!
o geweldig van harte gefeliciteerd vertel vertel waar in amsterdam word het een winkel waar ik al mijn taart benodigheden kan kopen wat dat is hard nodig ik kan nooit even naar een winkel rennen om mijn spullen te kopen wat gaaf zeg wanneer is de opening ik ben benieuwed en wil dan zelfs wel even komen hoor leuk leuk heel veel succes
o geweldig van harte gefeliciteerd vertel vertel waar in amsterdam word het een winkel waar ik al mijn taart benodigheden kan kopen wat dat is hard nodig ik kan nooit even naar een winkel rennen om mijn spullen te kopen wat gaaf zeg wanneer is de opening ik ben benieuwed en wil dan zelfs wel even komen hoor leuk leuk heel veel succes
Ik ga even antwoord geven voor Wendy, omdat ze niet zoveel tijd heeft om te forummen
Het wordt (nog) geen winkel hoor, maar een workshopruimte en ze maakt taarten op bestelling. Binnenkort gaat ze wel (basis) spulletjes verkopen bij de workshop, dus misschien kan je dan op afspraak wel spulletjes halen, maar het is geen winkeltje ofzo, helaas

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sugarlicious Taarten & Workshops in Amsterdam