Re: bloemengieterhuisje Fifi 3D
wow meid wat een plaatje zeg!!! Superleuk een om echt trots op te zijn!!!!
http://www.karenscakecreations.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bloemengieterhuisje Fifi 3D
wow meid wat een plaatje zeg!!! Superleuk een om echt trots op te zijn!!!!
Ohhh...wat een geweldige schattig en lief taartje....super!!!!! 
Zo daar zit veel detail in. Mooi hoor
Die is wel heeeeeeel erg schattig!! 
Zo h
geweldig corine!!!!
Heel erg mooi !! Petje diep af!!!
:Y
wat ontzettend mooi gemaakt! *sprakeloos*
Ik ken Fifi niet, maar hij is echt heel mooi! Wel een zeurkousje dat ze niet tevreden was.
Wauw zeg: PRACHTIG!!!
o hij is super leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh Corinne, wat maak je toch een prachtige taarten! Iedere keer als ik weer zoiets moois voorbij zie komen, ga ik direct even spieken in je album, en kan bijna niet kiezen, zo mooi en straks vind ik ze!
Deze is ook weer niet van echt te onderscheiden, wat een details!
Dank je wel voor het posten, die gaan we vast vaker voorbij zien komen, maar deze versie is helemaal van jou!!
Groetjes uit Haarlem,
Nicole.
jawadde, das de max !!
(vanuit het vlaams naar het Nederlands vertaald wil dat zeggen dat ik er ongelooflijk ondersteboven van ben)
Geweldig mooi 
Wauw! Kan me voorstellen dat het zonder al die extra poppetjes al een enorme klus was..
Maar wat een resultaat, echt een geweldige taart!
WOW!!!!!!!!!.....ff geen woorden......FANTASTISCH!!!
suuuuper mooi !
Ontzettend leuk gedaan! 
Heb een jaar of 2 geleden ook een fifi taart gemaakt voor mijn dochtertje.Ik had een klein gieterhuisje op een 30cm doorsnede gemaakt.(dat was de bloementuin)
Wegens tijdgebrek had ik de figuurtjes van het fifihuis gebruikt. 
Super dat jij ze zelf geboetseerd hebt!
Jeemig, wat een project!
Super gedaan, ik ken de figuurtjes niet, maar ik vind het bijtje wel een poepie hoor!
Heb je de cake eigenlijk ook nog gevuld? Of serveer je bij zoiets gewoon een "droge hap" zeg maar?
Echt onwijs mooi hoor!
Groetjes, Jose
Jeemig, wat een project!
Super gedaan, ik ken de figuurtjes niet, maar ik vind het bijtje wel een poepie hoor!
Heb je de cake eigenlijk ook nog gevuld? Of serveer je bij zoiets gewoon een "droge hap" zeg maar?
Echt onwijs mooi hoor!Groetjes, Jose
Nee, nee.... met "droge hap" nemen ze bij ons geen genoegen hoor. Hij is 4 x gevuld met laagjes botercreme en jam. Gewoon vond ik in dit geval gek genoeg... dat dan weer wel! Met name mijn man vond het wel wat weinig laagjes.... hihi (eigenlijk had ie wel gelijk). Bovendien bak ik met "boerencakemix". Da's niet droog. Soort roombotercake. Dus kleine stukjes, want dat is wel zwaar. De helft bleef over.... zit in de vriezer.
Oh ik ben het met iedereen die hiervoor heeft "gesproken" eens!!!!
WOW
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bloemengieterhuisje Fifi 3D