Re: SWEET SIXTEEN Jungle taart, maar het moest wel roze zijn, en nog meer
Wat een schitterende taarten. Kan niets anders zeggen, gewoon geweldig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » SWEET SIXTEEN Jungle taart, maar het moest wel roze zijn, en nog meer
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een schitterende taarten. Kan niets anders zeggen, gewoon geweldig
Gek dat jij helemaal moe bent...jeempie...wat een prachtige taarten zeg meid...vind het onwijs gaaf 
XX
Schitterende taarten!
Wat maak jij toch ook ontzettend veel taarten en allemaal springen ze er uit! Vind die palmboom geweldig gemaakt!!! Daar zou ik best het fijne van willen weten.
Weer zeer benieuwd naar de volgende serie.
BEAUTIFUL....as ever!!!! ik zit toevallig net een zuidfafrikaanse film te kijken, dus een zuidafrikaanse reaktie....
Hierdie koeke is pragtig
Wauw ze zijn stuk voor stuk prachtig!
Wat een mooie taarten allemaal!!
mooie taarten
Mooi mooi en nog eens mooi!
Had ik al gezegd dat ik ze mooi vind? enne...hoe heb je die blaadjes dan vastgemaakt??
Sorry voor het lange wachten op een antwoord, maar druk, druk, druk heb ik het.
De blaadjes heb ik vastgelijmd op takken gemaakt van ijzerdraad waar een plastic laagje om heen zit
-------------------------------------------------------------------------------------------
Wat maak jij toch ook ontzettend veel taarten en allemaal springen ze er uit! Vind die palmboom geweldig gemaakt!!! Daar zou ik best het fijne van willen weten.
Weer zeer benieuwd naar de volgende serie.
--------------------------------------------------------------------------------
De palmboom heb ik gemaakt van een rol van huishoudfolie, en daarom heen reepjes marsepein gedaan.
WEer helemaal super die taarten van jou! Wat zijn ze prachtig!
wow wat een prachtige taarten!!!
Prachtige taarten zeg, en die veertjes zijn leuk (handig idee voor mensen zoals ik, die weleens een lelijk stukje moeten verbergen!!)
hele leuke taarten
wauw wauw wauw prachtig 
J
Wat een prachtwerken!
Gr Bianc
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » SWEET SIXTEEN Jungle taart, maar het moest wel roze zijn, en nog meer