Onderwerp: Wat is echt lekker als vulling voor een simpele chocolade taart?
Vraag staat er al ....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wat is echt lekker als vulling voor een simpele chocolade taart?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vraag staat er al ....
ik doe altijd een laagje chocomouse (mona) en laagje slagroom met gesmolten stukjes chocola en soms dan ook nog een laagje caramel hmmm
en de buitenkant dan met de bonbonbloc ganache, bepoederen met cacao en chocokrullen boven op
hmmmmmm
chocolade kapsel of chocolate taart, dus een vaste cake? Voor een chocolade kapsel gaat niets boven after 8 vulling vind ik. en voor een chocolade taart, die vul ik niet, maar bekleed het wel met een dikke laag ganache
Hier houden we nogal van de frisse vullingen. Vaak gebruik ik een bavarois met de Patidess uit de webshop. En dan de smaak bosvruchten vaak nog met de diepvries bosvruchten er doorheen. Die kun je vinden bij AH. Of kersen met stukjes Amarene kers erin. Sinaasappel vind ik zelf ook altijd een lekkere combi met chocola.
Aangevette slagroom, plakjes banaan en een laagje caramel met daarover crispy chocolade laagje...
Frambozenmousse!
Wat ik ook lekker vind is
Ik vind iets fruitigs erin altijd wel lekker. Aardbeienmousse is ook aan te raden!
frambozenmousse met mascarpone en een krokant chocolaagje daaronder.
voorbeeld:
Keetie, die iet er lekker uit!!
En de frambozenmousse...waar haal je die vandaan?
In de verhouding mousse/ mascarpone hoe is die?
Monchoubavarois met aardbeienvlaaivulling er doorheen of frambozenmousse. Het ziet er super uit (zie foto hierboven) en smaakt ook heerlijk.
slagroom met bokkepootjes er doorheen
Frambozenmousse en jam!!!
Chocoladekapsel?
Baileyscreme
Ja ik weet het, ik heb eigenlijk de verkeerde inlognaam
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wat is echt lekker als vulling voor een simpele chocolade taart?