1

Onderwerp: Eerste workshop-resultaten!

Mijn nichtje werd 13 en wilde graag een workshop taarten decoreren als feestje, voor in totaal 9 (!) meiden. Nou had ik dat nog nooit gedaan, dus was best spannend. Het was hartstikke leuk om te doen, ze waren erg fanatiek en ik vind dat ze leuke taartjes gemaakt hebben :Y.
Haar zus (16) zag het allemaal, en wil nu ook zo'n feestje :D, dus dat gaan we ook maar doen, h

2

Re: Eerste workshop-resultaten!

dat hebben ze erg mooi gemaakt!

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

3

Wat zal dat gezellig zijn geweest. En wat een mooi resultaat.

Groetjes Willy

4

Ik vind dat paardje heel leuk, hoe is die snuit gemaakt?

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

5

Wat een leuke supergave bolletjes

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Maggie schreef:

Ik vind dat paardje heel leuk, hoe is die snuit gemaakt?

Daarvoor heeft ze een stukje fondant tegen het bolletje aangeplakt

7

wat leuk zeg!!
en ze hebben allemaal ook een andere taart gemaakt, dus heel creatief bezig geweest!

is het niet lastig tijdens zo'n workshop als iedereen een andere taart maakt en als t dan de eerste keer is? misschien een rare vraag maar ben aan het wachten voor mijn eerste workshop en wij mogen dus ook zelf kiezen wat we gaan maken. het leek mij lastig met alle vragen die je dan krijgt over hoe het nou werkt en hoe je het het beste aan kunt pakken enzo, omdat het uiteindelijk toch hele andere taarten en technieken zijn?!

8

echt super zeg... Hoe  krijg je meiden van 13 nou zover dat ze zoiets helemaal maken. Ik vind het erg knap zeg.

Een vriendin van me heeft ook gevraagd of ik een kinderfeestje wil geven voor haar zoon die 7 wordt om dan allemaal cupcakes te versieren. Maar ik weet niet of ik dat wel kan hoor.

9

hayalimsin schreef:

wat leuk zeg!!
en ze hebben allemaal ook een andere taart gemaakt, dus heel creatief bezig geweest!

is het niet lastig tijdens zo'n workshop als iedereen een andere taart maakt en als t dan de eerste keer is? misschien een rare vraag maar ben aan het wachten voor mijn eerste workshop en wij mogen dus ook zelf kiezen wat we gaan maken. het leek mij lastig met alle vragen die je dan krijgt over hoe het nou werkt en hoe je het het beste aan kunt pakken enzo, omdat het uiteindelijk toch hele andere taarten en technieken zijn?!

Nou, ik heb het begin, vullen en bekleden centraal gedaan, en voorbeeldjes uitgedeeld om inspiratie op te doen. Vervolgens hebben ze zelf gekozen/bedacht wat ze wilden doen, ik heb ze zelf de marsepein laten kleuren (was hilarisch :lol:). En verder liep ik langs de kinders om ze te helpen met vragen. Oh ja, ik heb nog wel centraal voorgedaan hoe ze roosjes konden maken.

10

Nou, ik heb het begin, vullen en bekleden centraal gedaan, en voorbeeldjes uitgedeeld om inspiratie op te doen. Vervolgens hebben ze zelf gekozen/bedacht wat ze wilden doen, ik heb ze zelf de marsepein laten kleuren (was hilarisch :lol:). En verder liep ik langs de kinders om ze te helpen met vragen. Oh ja, ik heb nog wel centraal voorgedaan hoe ze roosjes konden maken.

bedankt voor de uitleg :) nou ben ik iets meer gerustgesteld over de workshop die ons te wachten staat. ik ben namelijk degene die het geregeld heeft voor de hele familie en was eigenlijk aan het twijfelen over wat je nou allemaal zou kunnen leren en daadwerkelijk maken omdat iederen wat anders wilde. maar zo te horen en te zien (het mooie resultaat!!) komt dat dus wel goed :)

11

Geweldig resultaat!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

12

Ziet er prachtig uit, lijkt me heerlijk, met zoveel meiden lekker frobelen.

13

Wat leuk en gezellig zeg, ze hebben goed hun best gedaan, of gewoon super uitleg!

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

14

Zooooooooo dat hebben ze daarom echt super leuk gemaakt!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

15

Gaaf!
Lijkt me echt een tof feestje en kan me heel goed voorstellen dat je zus ook wil!
Wat een leuk resultaat, alle taartjes zijn echt leuk geworden!

16

Dat ziet er gezellig uit...ze hebben goed hun best gedaan! :thumb:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

17

ziet er erg leuk uit..nieuwe baksters in de dop!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

18

Wat een leuke taarten hebben ze gemaakt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

19

Oow wat een geweldig resultaat zeg. Superleuke taartjes.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

20

Wat een leuke taarten zeg! Ik sla de foto meteen even op, want toevallig sprak ik er gisteren over met een kennisje. Voor haar dochter ga ik volgende week een feestje verzorgen en ze wilde graag boltaarten maken. Ik had haar gezegd, dat ze een dier kunnen maken, maar ook met bloempjes of noem het maar op beplakken. Deze meisjes zijn rondom de 9 jaar. Ik laat haar deze foto wel even zien, dan heeft ze meteen een totaal idee wat ik bedoel! Deze taarten zien er superafgewerkt uit. Lekker werken met meiden van 13!  Ik merkte al verschil tussen een feestje met meiden van 11 en met meiden van 8.

Groet, Jolanda

21

Wat een leuk resultaat. Ik wil in de toekomst ook graag kinderworkshops geven, en heb dan ook zoiets in gedachten. Maar ik heb zelf nog te weinig gebakken, dus ik wacht daar nog even mee.

Groetjes, Elly

22

Dat ziet er gezellig uit samen, goed gedaan zeg!

Groetje,
Toetje

23

Leuk ja! En wel knap van ze, het ziet er professioneel uit!

24

Erg leuk!

25

wat een leuke taarten hebben ze gemaakt knap hoor

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!