Re: 3 etg bruidstaart, lilla met strik en spuitwerk
Waaaaauuuuuuwww
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 3 etg bruidstaart, lilla met strik en spuitwerk
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Waaaaauuuuuuwww
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH super, nog lang oefenen voor mij 
Prachtig! Heel netjes gemaakt en mooie kleuren ook!
Ik hoop dat de kleuren goed blijven, ik vind dat paars en donkerblauw vaak zo snel verschieten 
Wat een prachtige bruidstaart en supermooie kleuren, die zie je niet vaak. Zal zeker een blikvanger worden!
Prachtig! Heel netjes gemaakt en mooie kleuren ook!
Ik hoop dat de kleuren goed blijven, ik vind dat paars en donkerblauw vaak zo snel verschieten
Ja daar ben ik wel een beetje bang voor. Maar nu hebben we niet meer dan 2 uur per dag zon. Als het in de zomer was geweest had ik alleen maar wit gebruikt.
Wauw.....hij is echt heel mooi 
Jeetje wat een mooi ontwerp!! Vind die Amerikaans-achtige taarten (met die pilaren) meestal truttig maar vind deze echt precies de goede combi hebben van hip en 'romantisch' 
Deze ga ik opslaan (als het mag). Gaaf!
Wat is die sjiek zeg!! Pronstuk!!
Nu dat is een echte blikvanger, het ziet er prachtig uit!!!!
Zoals gewoonlijk is deze ook weer schitterend!!!!!!!!!!!!!!!!!
volgens mij zie ik nu een echt perfecte taart!!! wat is die mooi, strak, netjes met een hoog wauw gehalte!!!. ik zie al files ontstaan voor je etalage.
Zo, echt de perfecte taart zeg! Kan bijna niet geloven dat dit echt is, maar jou kennende twijfel ik daar niet aan.
Dan voel ik me nog echt een beginneling.
Super zeg, die zal veel bekijks trekken!
Zo, echt de perfecte taart zeg! Kan bijna niet geloven dat dit echt is, maar jou kennende twijfel ik daar niet aan.
Dan voel ik me nog echt een beginneling.
Maak een goede stevige chocoladetaart of cake zonder vulling er in. Daar krijg je mooie strakke taarten van. Taarten waar ik vulling in heb worden nooit zo strak
prachtig!!!!!!!!!
Heel erg mooi en strak!!
wat mooi, en wat netjes gemaakt zeg. ziet er super strak uit.
Wat een sjieke!! Mooi gemaakt!
Wat een plaatje !!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 3 etg bruidstaart, lilla met strik en spuitwerk