1

Onderwerp: M&M's door de botercreme?

Ik ben voor mijn vriend een verjaardagstaart aan het maken en had het plan hem met speculoos/botercreme te vullen. Maar nu leek het me leuker er M&M's doorheen te doen. Kan ik die bv gewoon een beetje fijnstampen en door de botercreme roeren?

Ow en wordt het teveel choco als ik de andere laag botercreme dan mix met nutella? :P

Alvast bedankt!! :)

2 Laatst bewerkt door Pooh (22-01-2009 13:17)

Re: M&M's door de botercreme?

Lijkt me heerlijk! Even fijnstampen ja, dat wel. M&M's zijn wel zoet, dus misschien een frisse tegenhanger?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Ik heb eens een laag zwitsers room met smarties gedaan en dat was zo ontzettend lekker :D :D

Life is uncertain... do the wud first! ;)

4

okay thnx :) M&M's worden het dus :D daar istie verslaafd aan

5

Hmmm klinkt heerlijk... net als de McFlurry van de Mac... met die gestampte M&M's...
was die ook lekker de taart? En wat heb je er uiteindelijk bij gedaan?
Wil ook eens zoiets gaan maken namelijk....

6

hmmm klinkt heerlijk, krijg gelijk zin in een mc flurry :D

groetjes José

7

Klinkt lekker zeg, ga ik ook zeker eens proberen !

Groetjes, Conny

8

Ik heb ook wel eens M&M's door zwitserse room gedaan. Werd erg lekker bevonden, maar zag er niet uit, doordat de kleuren van de M&M's gingen afgeven!
Misschien dat dat effect veel minder is als je ze vermaalt (ik had ze er heel door gedaan).

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

9

Elja schreef:

Ik heb ook wel eens M&M's door zwitserse room gedaan. Werd erg lekker bevonden, maar zag er niet uit, doordat de kleuren van de M&M's gingen afgeven!
Misschien dat dat effect veel minder is als je ze vermaalt (ik had ze er heel door gedaan).

Maakt niet uit of je ze maalt of er heel doorheen doet, de kleurstof geeft toch af. Ziet er idd niet uit maar is wel ontzettend lekker hihi.

Life is uncertain... do the wud first! ;)

10

Smelt in de mond niet in de hand.... haha
Ja ach als het maar lekker smaakt toch.
Maar waarmee nog meer combineren? In de room en verder dan?

11

Ik had de M&M's gewoon lekker fijn gemaakt in een vijzel, zodat het voor een deel echt poeder was maar voor een deel nog gewoon lekkere brokjes, dat heb k door de botercreme gedaan. Door de "poeder" smaakte heel de creme echt naar M&M's en met die stukjes erin was het echt super lekker.
De andere laag heb ik gewoon een naturel laagje botercreme gedaan, omdat het anders te 'choco' werd en mijn vriend ook lang niet alles lekker vind ;)  Iedereen op de verjaardag vond hem lekker :)  Missie geslaagd dus ;)

12

Thanx Chibi, ga jouw creatie zeker snel proberen.
Moet me echt beheersen niet nu naar de AH te lopen om M&M's te halen :)
Die zijn namelijk dan al op voor ze in een taart kunnen belanden, zelfs vast al voor ik thuis ben :D

(net wel het laatste stukje pure toblerone wat ik bewaard had (knap van me) opgesnoept, zo lekker)

13

owwww.. het lijkt me zooooooooo lekker!!!
Niemand een tip voor de kleur?