Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Varkens cupcakes
Pagina's 1
PRACHTIG, mooie varkentjes. Zie ik een blosje op de wangen? Waar heb je ze mee gevuld? Ik vul nooit mijn cupcakes, wel witte chocolade pasta door het beslag, maar nooit vullen. Ik wil het ook een keer proberen, kijken of het lekkerder is.
PRACHTIG, mooie varkentjes. Zie ik een blosje op de wangen? Waar heb je ze mee gevuld? Ik vul nooit mijn cupcakes, wel witte chocolade pasta door het beslag, maar nooit vullen. Ik wil het ook een keer proberen, kijken of het lekkerder is.
Ik haal er met de appelboor een stukje uit (niet tot op de bodem!) en doe er dan een beetje jam en/of vanillecreme (of welke smaak je ook wilt) in. Erg lekker hoor!
Er zit inderdaad een blosje op de wangetjes!
Groetjes, Monique
Ze zijn leuk! Die blosjes maken het net even anders dan de andere varkentjes die ik voorbij heb zien komen!
bedankt, en dik worden we toch, dus maakt zo'n beetje vulling toch niets meer uit.
Mooi hoor!
Erg schattig!
mooi geworden monique!
Leuke Knorrie's...:thumb:
Ze zien er heel leuk en schattig uit,die kleine biggetjes.
Gaaf zeg, heel leuk gedaan!
Schattig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een grappige cakejes, erg leuk gedaan
Ooooh super schattig
wat een schattige varkentjes!
Ohhhh ik ben helemaal verliefd op die schattige varkentjes!!!!!!!!!
Leuke varkentjes!!
Die ga ik onthouden
heel erg leuk
Die zijn schattig zeg...
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Varkens cupcakes