Re: eindelijk weer even tijd voor wat foto's :)
kan het niet laten niet te reageren, dus bij deze WAUUUUUUUWWWWWW
http://lovebelscakes.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » eindelijk weer even tijd voor wat foto's :)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
kan het niet laten niet te reageren, dus bij deze WAUUUUUUUWWWWWW
Ze zijn allemaal weer prachtig!!
Ooooh wat MOOOI!!!!
Ben ook al FAN van je hihihi
Het ziet er weer toppie uit,mooie en leuke woezel en pip taart,erg leuk liggen ze tegen elkaar aan.
Vooral woezel en pip vind ik lief!
Wat moeten we hier nu nog op zeggen. Jemigggggg wat een beauty`s. Ik vind die paashaas zooow super. Hij is me op de dce al opgevallen.
Echt heel erg gaaf allemaal!!
OOOOOHHHHHHHH, wendy, jij bent zo zwaar mijn idool. Ik vind alles heel gaaf, maar vooral die bruidspaar. Helaas moeten de kleuren andersom (bij mij en mijn vriend hihih). Dat zal ik echt graag een keer willen maken. Zodra ik wat meer centjes heb wil ik dolgraag een workshop komen volgen.
:D:D:D:D:D:D
Nee, ik reageer maar even niet .....
Zo lang genoeg niet gereageerd! Ze zien er weer toppie uit, Wendy!
Nou ik vind er niets aan.................

NOT
Ze zijn natuurlijk weer geweldig, en wat een supermooi marmer patroon bij de anubis taart.
Mocht je even tijd hebben om te reageren, zou ik graag horen hoe jij de verschillende kleuren neerlegt voordat je het uitrolt.
Groetjes, Mireille
aaaaaah, da's alles wat ik nog kan zeggen...SUPERGAAF!!
Tja.... .wat moet je hier nu nog op zeggen. Fabeltastisch natuurlijk. Ben blij dat ik morgenavond weer wat mag leren van de taartengoeroe! Tot morgen Wendy!
En had ik al gezegd dat je taarten/werken super zijn?
Hahaha, heel moelijk om niet te reageren hoor Wendy.
Wat ontzettend leuk om al die verschillende taartjes en figuurtjes te zien.
Schitterend weer.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » eindelijk weer even tijd voor wat foto's :)