Onderwerp: help waar koop ik die stojes van de chocobom
waar koop ik die stokjes die langs de chocobom gaan van die dunne stokjes bedoel ik...
heb al bij aldi,lidl,c1000 en albert gekeken...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » help waar koop ik die stojes van de chocobom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
waar koop ik die stokjes die langs de chocobom gaan van die dunne stokjes bedoel ik...
heb al bij aldi,lidl,c1000 en albert gekeken...
Ik heb ze bij A.H gekocht
ik heb zelf van bolletje de chocolade koekjes gebruikt. Ging erg goed. Twee pakken nodig..
Kit Kat kan ook!!!
Volgens mij kun je ze ook krijgen bij Jamin?????
Ik koop ze bij de Lidl, maar misschien heeft niet elke Lidl ze?
Hallo, was laatst bij de Aldi, hadden ze alleen stokjes met allemaal bochtjes, leek me ook niet handig, ben dus ook al op zoek. Dus lees mee voor verdere ideeen, groet Svin
de super de boer hier heeft ze ook, in een of ander smurfendoosje.
Ik heb ze ooit eens bij de Lidl gekocht. Toen ik ze laatst weer nodig had, ben ik naar twee Lidl's geweest. Mooi niet te krijgen dus. Was waarschijnlijk een seizoensartikel of zoiets. Ook bij Deka en Vomar niet gevonden. Ik heb ze inderdaad wel gezien bij de AH, maar ik wilde ze gebruiken voor het stapelen van een taart en ze leken me een beetje kort, dus heb ik ze niet gekocht. Misschien heb je bij jouw Lidl meer geluk?!
Bij C1000 hebben ze ook. Staan geloof ik Smurfen op.
Bij de Albert Heijn, bij de chocola, Excellent chocosticks. Ik heb de caramel-fudge gebruikt. Ze zijn plat aan een kant en verder rond, kan ideaal op een taart. Zijn wel prijzig, 1.99 de doosje en ik had er voor geloof 22 cm 3 nodig.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » help waar koop ik die stojes van de chocobom