1

Onderwerp: hulp, tips en trics gevraagd!

Vandaag van mijn schoonzusje gehoord dat ik me helemaal mag uitleven voor mijn zwager, die binnenkort 30 wordt.
We hebben een goede onderlinge relatie, dus je raad het al...
Ik wil voor de 18+ gaan!
Wie kan me tips en trics geven. Ik wil graag een set boobs maken, waar ik zijn verjaardagscadeautje (geld) in het bh-tje wil steken. Wat moet (kan ik het beste) aanschaffen? Ik wil het liefst met gewone basiscake gaan werken, en daar tegenover een frisse, fruitige vulling. Geen chocoladecake, want daar houdt zwagertje niet van!

Alle tips trics en foefjes zijn welkom, aangezien ik beginner ben!

Dankdank!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

Re: hulp, tips en trics gevraagd!

Twee boobs zijn voor ongeveer 6 personen, dan heb je twee blanda schaaltjes 12 cm nodig, cake dan, je vulling, en fondant of marsepein :).
Dan die twee gevulde en afgesmeerde bolletjes tegen elkaar aan leggen en een lap huidskleurige fondant eroverheen. En daarover heen het bh-tje.

3

Nou heb ik een bolletje van de action, ik heb 15 cm of 20 cm doorsnee. Dus daar kan de hele fam van eten denk ik! Ik was van plan om de 15 cm te gebruiken. Heb daar laatst een taartje van gemaakt, en per taartje kun je er ongeveer 6 stukken uithalen. Dus 12 bij 2. Denk ik... Bij grootverbruikers natuurlijk minder, hihi!

In principe snapte ik dit wel, maar hoe krijg je die marsepein netjes over 2 bollen heen, en welke gereedschappen kan ik best gebruiken voor het bh-tje, voor een mooi kanten randje ofzo? Meer dat soort trics!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

Ik leg de bollen tegen elkaar aan en dan in 1 keer bekleden. En daaroverheen het behaatje. En daar gebruik ik verder geen gereedschappen voor, alleen mijn handen ;). Voor een leuk randje heb ik een figuurschaar gebruikt. Gewoon een strookje marsepein en dan 1 kant uitknippen met zo'n schaar.
Succes!

Groetjes Saskia

Verander wat je niet kunt accepteren, en accepteer wat je niet kunt veranderen!

Dat in