Re: Cars & Co
Ik zit er over te denken om misschien een workshop Takel boetseren te geven, vanwegen de ongelovelijke leuke reacties, maar weet niet of er interressen voor is.
Misschien dat ik hem eerdaags plaats onder workshops
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cars & Co
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zit er over te denken om misschien een workshop Takel boetseren te geven, vanwegen de ongelovelijke leuke reacties, maar weet niet of er interressen voor is.
Misschien dat ik hem eerdaags plaats onder workshops
Heel erg mooi geboetseerd.
Groetjes Natascha
Wat een super stel is dit zeg. Ik kwam even inspiratie op doen voor een cars taart, maar nu durf ik niet meer,hihihi. Helemaal te gek gemaakt deze en tot in elk detail.
Prachtig geboetseerd
...is een hele leuke taart geworden! 
Wat goed geboetseerd!!
Wauw!!!
Echt wel supermooi,vetcool gemaakt,schitterend!!!
ge-wel-dig ! super mooi gemaakt !
Nou, ik ben hem meteen even gaan opzoeken nu ik net thuis ben van de workshop in 's-Gravenzande. Ik had takel al op de mobiel gezien, maar hij is werkelijk ongelooflijk! En dan te bedenken dat je nog maar een paar maanden bezig bent. Ik vind hem echt super! Gefeliciteerd hoor
En heel veel sterkte met je rug!
Bommeltje schreef:Jeetje marscha.. deze is schitterend..
Duidelijk te zien dat het niet de eerste is al post je hier niet zo veel
Ik hoop nog veel vaker van mooie creaties van jou te mogen genieten
Hai Bommeltje,
We zijn pas sinds november begonnen, maar ik heb gemerkt dat als ik iets zie dat ik het ook kan maken.
Takel heb ik gemaakt aan de hand van een kleurboek van mijn zoontje. Er was wel een how to maar ik kon dat niet uitvergroten en goed zien, dus ben ik zelf maar aan de slag gegaan.
Ik moet zeggen dat ik boetseren dan ook een van de leukste dingen vind.
Groetjes Marscha
Sinds afgelopen NOVEMBER???? Jij hebt echt een gave! 
Wat super gaaf geboetseerd das echt heeeeeeel knap hoor!!!!!!! de taart ziet er heel leuk uit en weer eens wat anders!!!
Nou, ik ben hem meteen even gaan opzoeken nu ik net thuis ben van de workshop in 's-Gravenzande. Ik had takel al op de mobiel gezien, maar hij is werkelijk ongelooflijk! En dan te bedenken dat je nog maar een paar maanden bezig bent. Ik vind hem echt super! Gefeliciteerd hoor
En heel veel sterkte met je rug!
Ik ben echt de auto in gekropen en daarna snel naar bed. vandaag ook nog snel een choco bommetje gemaakt. Nou en mijn rug en alles ging mis. Hij is uiteindelijk wel heel leuk geworden, alleen de klant was al binnen toen ik nog de puntjes op de I moest zetten.
Plannen met taarten is nog niet mijn sterkste vak ha ha.
Maar bedankt voor je compliment
groetje
Marscha
zoooooooooooo...die is mooi!!!!!!!!!! 
heel leuk geworden!!!!!!!!!!!!!!
Waauw helemaal super, die Takel net echt
knap werk 
Tja wat kan je hier op zeggen ....Wow !!!he
Super geboetseerd!
Wow wat mooi, vooral Takel is waanzinnig goed gemaakt!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cars & Co