1

Onderwerp: Metalen schraper

In sommige youtube-filmpjes, zie je dat er een metalen schraper wordt gebruikt om de botercreme aan de zijkant van de taart te egaliseren. Ik weet niet hoe zo'n ding heet.  Heeft iemand enig idee waar die te koop zijn? Ik de webshop hebben ze schrapers van kunststof, maar die bedoel ik niet.

Groetjes, Elly

2

Re: Metalen schraper

Jij bedoelt denk ik een paletmes, volgens mij moet je die in de webshop kunnen kopen hoor.

3 Laatst bewerkt door WendyV (25-01-2009 10:19)

ik denk dat je een benchscraper bedoelt, ik ken het als een deegsteker. Misschien moet je even googlen ? Als het dit is, dan kan je het vinden in een winkel die bakkersbenodigdheden verkoopt. Bij de sligro hebben ze het ook wel.

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

4

Ik bedoel geen paletmes maar waarschijnlijk een deegsteker. Ik heb helaas geen pasje van de Sligro. Iemand anders nog idee

Groetjes, Elly

5

ze noemen het een offset spatula in het engels. maar hoe het hier heet weet ik niet, Sabatier heeft er een in zijn lijn

6

Tot nu toe kom ik alleen spatels tegen met een handvat. Die ik bedoel is een stalen plaat, dat aan het eind is opgekruld, dat als handvat wordt gebruit. Ik ga nog even verder zoeken.

Groetjes, Elly

7

o nu snap ik wat je bedoelt, ik heb er een aantal van, ik maak er een foto van kijken of dit het is wat je bedoelthttp://i42.tinypic.com/dqqfpl.jpg die heb ik al lang in huis dus weet niet meer precies waar het vandaan komt maar ik gebruik het om tomaten of zo die ik heb kleingesneden op te scheppen en in een schaal doen. ik denk gewoon bij Blokker of Cook and Co.

8

monique53 schreef:

o nu snap ik wat je bedoelt, ik heb er een aantal van, ik maak er een foto van kijken of dit het is wat je bedoelthttp://i42.tinypic.com/dqqfpl.jpg die heb ik al lang in huis dus weet niet meer precies waar het vandaan komt maar ik gebruik het om tomaten of zo die ik heb kleingesneden op te scheppen en in een schaal doen. ik denk gewoon bij Blokker of Cook and Co.

Jaaaa, die bedoel ik. Ik zal hier ook eens bij de Blokker en de kookwinkel kijken.
Bedankt.

Groetjes, Elly

9

Ooohhh, naar zo'n ding ben ik ook al een tijdje op zoek....
Wil je vertellen waar je hem kunt kopen??

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

10

Annelies schreef:

Ooohhh, naar zo'n ding ben ik ook al een tijdje op zoek....
Wil je vertellen waar je hem kunt kopen??

Als ik er

Groetjes, Elly

11

ik heb hem bij een andere webwinkel gevonden, maar mag volgens mij niet zeggen welke, toch? Daar heet het een   side scraper  .
Als je googled, side scraper taart, kom je hem vast wel tegen. Als ik het wel mag zeggen, hoor ik het wel. Succes!!
Groetjes, Mariska.

Mijn taartjes kun je hier bekijken:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DN4OYRM3-D.jpg

12

Mariska, kan ik je mailen?
Groet van Annelies.

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

13

even de regels erbij halen dames!

Spelregels mbt linkjes naar en & reclame voor andere sites
Het (forum van) Deleukstetaarten.nl wordt mogelijk gemaakt door de webwinkel www.deleukstetaartenshop.nl.

* # Een topic starten om reclame te maken voor een (web)winkel voor taartdecoratie is niet gewenst
    * # In een lopend topic een andere (web)winkel noemen kan, zolang dit binnen de context van het topic valt. Vermijd dan wel zoveel mogelijk het gebruik van linkjes
    * # Je mag wel verwijzen naar (web)winkels die zich niet specifiek richten op taartdecoratie

je kan dus wel zeggen om welke winkel het gaat mariska...

14

mariska75 schreef:

ik heb hem bij een andere webwinkel gevonden, maar mag volgens mij niet zeggen welke, toch? Daar heet het een   side scraper  .
Als je googled, side scraper taart, kom je hem vast wel tegen. Als ik het wel mag zeggen, hoor ik het wel. Succes!!
Groetjes, Mariska.

Ik heb hem gevonden. Super, dankjewel.

Groetjes, Elly

15

Annelies,
google je ook even? Anders mag je me natuuuuuurlijk mailen, joh!
Groetjes, Mariska.

Mijn taartjes kun je hier bekijken:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DN4OYRM3-D.jpg