Onderwerp: Nou hier zijn ze dan!
Nog nooit zo'n druk vol weekend gehad.... Zit nu afgepeigerd op de bank en weet ff niet meer wat ik moet doen... 2 weken lang stonden in het teken van de babyborrel, 2 weken lang elke avond en vrij uurtje tijd in gestoken..
Gister was wel het toppunt, smeltende taarten waardoor ik echt niet durfde te stapelen en ik maar besloot om de taarten allemaal apart te decoreren en dus de hele nacht door 14 uur achter elkaar bezig ben geweest met de taarten.
Hier een fotoimpressie:
Mijn moeder was zo lief om te komen helpen; hier leg ik haar uit hoe je bloemetjes uitsteekt 

Je kunt het niet echt goed zien; maar dit waren mijn smeltende taarten...
Mijn moeder vond het erg leuk om te doen, en de cupcake's zijn dan ook erg leuk geworden!
Dit was het resultaat na 1 nacht doorwerken, niet foutloos, maar ben er nog best trots op:

Verder had ik voor zaterdag nog een opdracht staan, een taart voor het zoontje van mijn collega die 1 jaar werd.
Het mocht een boerderij taart worden en dit heb ik ervan gemaakt:

En vrijdagavond ook nog snel een beloofd taartje gemaakt voor de bestuursleden van de slagwerkgroep die bij mij vergadering hadden.
Zag deze voorbij komen op het forum en dacht dat ik die ook wel kon maken zonder al teveel tijd aan te besteden...

Bedankt voor het kijken!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00 ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

gehad, maar je krijgt er nu nog een bosje bij!