Onderwerp: Ariel de zeemeermin 3d
Hij is af en Floortje was er helemaal stil van... Daar doen we het toch voor???

gevuld met aardbeien saroma en slagroom... en de rots met bc en jam en bostagne koeken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ariel de zeemeermin 3d
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is af en Floortje was er helemaal stil van... Daar doen we het toch voor???

gevuld met aardbeien saroma en slagroom... en de rots met bc en jam en bostagne koeken.
jemig wat mooi!!!
geweldig gedaan!!!!!!!!!!!
Wat is het geheel mooi geworden!!!! 
heel mooi!!! en super dat je Floortje blij hebt kunnen maken.... dat is het beste compliment toch!!!
Die is hartstikke mooi gemaakt!
errug leuk gedaan!
Moooooi!!
Prachtig geboetseerd!
zo gaaf man heel mooi gemaakt 
het kon ook haast niet anders, met die mooie poppetjes die je al eerder geshowd had.
super
Gaaf zeg, vooral de figuurtjes vanuit het water, hij staat bij mijn favorieten ter inspriratie.
Wat een leuke taart zeg, en helemaal met die mooie man die uit het water ligt te loeren. Wees er maar trots op!
Snap dat ze er stil van was, hij is ook prachtig!
hij is waanzinnig leuk!!!!! eentje om te onthouden en ook eens te maken als het mag??
ooooh deze is echt mooi geworden.
Groetjes Natascha
wat is die mooi
Wat ontzettend leuk! Ik vond de losse figuurtjes al mooi en het geheel is schitterend! ( ik snapte alleen die flaporen niet...)
groetjes Sas
Wat ontzettend leuk! Ik vond de losse figuurtjes al mooi en het geheel is schitterend! ( ik snapte alleen die flaporen niet...)
groetjes Sas
Ik had ariel al geshowed en toen was er een tip dat ik de oren iets kleiner zou kunnen maken want die waren behoorlijk haha heb er lokjes haar over heen gedaan. Je kan terug kijken hihi van voor en na
Super!!!!!!!!
Leuke taart!! Mooi geboetseerd...lief die aanbidder in het water

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ariel de zeemeermin 3d