Onderwerp: Grand Marnier door de biscuit
Heeft iemand enig idee hoeveel Grand Marnier je door een biscuitmix moet doen om het ook daadwerkelijk te proeven. Heb er een gemaakt maar proef er niets van, ben denk te zuinig geweest
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Grand Marnier door de biscuit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand enig idee hoeveel Grand Marnier je door een biscuitmix moet doen om het ook daadwerkelijk te proeven. Heb er een gemaakt maar proef er niets van, ben denk te zuinig geweest
Misschien is tremperen met Grand Marnier handiger? Dan verlies je ook het alcoholrandje niet! (Omdat het niet verdampt vanwege de hitte)
Stomme vraag misschien maar wat is tremperen?
Hip wordt voor eh bedruppelen oid . Het idee is (maar ik heb het zelf nooit gedaan) om het over je biscuitdeeg te druppelen zodat die minder droog wordt en extra smaak krijgt. Maar ik zou niet te veel doen, Grand Marnier heeft nogal veel smaak? Misschien vermengen met wat sinasappelsap. Maar ik denk dat de meer ervaren dames je er meer over kunnen vertellen of even de zoekfunctie gebruiken.
ik gebruik bijna nooit likeur in mijn beslag, ik doe dit door de vulling. Ik vind grandmanier te duur en de lekkere smaak van de grandmanier proef je toch niet zo, ik gebruik dan oranje bitter, Ook sinaasappalsmaak, wat zoeter en minder alcohol en veel goedkoper. Hoeveel weet ik eigenlijk niet, gewoon uit de losse pols
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Grand Marnier door de biscuit